Gå til innhold

Se på meg? kan se igjen i morgen :)

Anbefalte innlegg

Hei hei. Er det noen av dere jentene som vil ta en titt på meg? Bare sånn generelt hva dere får opp rundt meg sånn i nærmeste fremtid egentlig?, og gjerne i forhold til når jeg blir gravid? :) f.230982.

Kan se tilbake i morgen hvis det er noen som ønsker det, har fri da nemlig så tenkte å sette meg ned med kortene mine litt :)

Takker på forhånd! :)

Fortsetter under...

Får opp noe med leilighet/flytting, leiter du etter leilighet? akkurat flytta eller hjelper noen med og flytte eln? får også opp tale 3 ang dette..

Får opp 3 barn på deg. vet ikke om hvor mange du har fra før eller om du har noen? om du ikke har noen eller under 3 stykker så det nok tilsammen jeg får opp.

får opp 2 jenter og 1 en gutt.

Føler du er stressa/frustrert for et eller annet? mulig det er en annen person innblanda i dette også.. muligens noe du begynner og bli lei av/ vil få en slutt på..

Trur du blir gravid imellom 4-6mnd :)

Lykke til

og ta det med en stor klype salt da jeg ikke spår så mye for tiden

Vis du ville sett tilbake på hadde jeg blitt kjempe glad :)

Født: 05.09.92

spm mine

1: når får jeg mitt første barn?

2: når finner jeg leilighet?

3: når får jeg meg fast følge igjen?

På forhånd tusen takk :)

Tusen hjertelig takk Kristina, skal se på dine spørsmål litt senere, får besøk nå, men skal få sett på det i løpet av dagen :) Vi flyttet i juni og regner med å bli her i årene fremover nå. Det er en 3-roms, kanskje det er det du fikk opp? :) Men tallet 3 kommer jo videre på barn også, og det er det jeg ønsker meg, har ingen fra før. Håper du har rett her. Har vært stressa i det siste pga jeg har vært på reise og er også syk, er lei av å være i dårlig form, ellers vet jeg ikke hva ellers det kan være. Det med graviditeten får jeg vente og se på da, er forsinka med mensen nå nemlig, men vi prøver ikke enda, så jeg regner med den bare er forsinka pga sykdom/stress.

Takk for at du hadde tid, svarer deg her i løpet av dagen da :)

Da har jeg fått sett på deg Kristina. Får opp to forskjellige aldre når jeg spør om når du får ditt første barn, det ene er at du er 25 år (og her tror jeg du uansett får et barn), men det dukker noe opp når du er 19 også, så jeg er litt usikker her. Ønsker du deg barn tidlig? Kommer opp både gutt og jente på kjønn.

Når det gjelder leilighet så fikk jeg ikke opp noe rundt dette akkurat nå, er dette noe du leter etter nå for tiden? Hvis jeg vet litt mer om jeg skal se på år frem eller ikke så er det litt lettere, men i aller nærmeste fremtid dukket det ikke opp noe per i dag.

Når det gjelder fast følge så får jeg opp flere stykker her..jeg vet ikke om dette er noe som alt er eller noe som kommer, men får opp at du kanskje blir å vingle litt mellom to stykker, at det er to som gir deg oppmerksomhet og du kan bli usikker på hvem du egentlig liker best. Om du ikke allerede kjenner deg igjen i en slik situasjon så tror jeg den kommer snart, før jul, vintermånedene. Men at du får deg kjæreste tror jeg blir etter jul, februar utpeker seg, og dette tror jeg faktisk blir en helt annen enn de to første jeg fikk opp. Så det kan bli litt forskjellig her som venter deg, men bruk tiden din og ikke hopp inn i noe uten å være sikker på at hjertet er med deg :)

Lykke til Kristina! :)

Hei igjen

Ja har alltid vilt få min første unge før jeg ble 20 muligens i mellom 18-20, men vil ikke få unge med hvem som helst heller og vil være i et forhold en stund før jeg får jeg eventuelt tenker på unge med den fyren.. så får nå se når jeg begynner og prøve. blir iallefall en stund til enda..

Ser du eventuelt når jeg blir gravid vis jeg får unge når jeg er 19?

Ja, jeg leter etter leilighet og flytter så fort jeg finner en til en rimelig pris der jeg vil flytte.

Det du sier ang to stykker der før i vinter, hørtes veldig ut som en situasjon jeg var i september/oktober i fjord.. Jeg var sammen med en fyr en god stund også fant jeg ut at en annen likte meg, og jeg begynte dessverre og like han også.. og ja.. ødla det forholde jeg var ifra før pga det.. mulig det du ser?

Februar ja, høres greit ut.. føler ikke noe stress med og hoppe i noe igjen enda så.. :)

Tusen takk for det og tusen takk for at du gadd og se på meg :))

Annonse

Synes det er litt vanskelig å se eksakt måned når det blir såpass langt frem i tid. Kan heller se på nytt når det nærmer seg, eller du har funnet en kjæresten å få barn med :)

Er det flere som kan se på meg? Kan se tilbake nå ikveld :)

Lurte på om du kunne ta en titt og hjulpet meg med et par spørsmål? :)

Lurer på hvilket kjønn jeg får? en eller to ?

Når jeg eventuelt blir gravid neste gang?

Dukker det opp noen babynavn til min nåværende graviditet?? :)

J:260988

På forhånd takk!

Har dessverre ingen evner til å "se tilbake" :/ håper du kan hjelpe meg selvom!

Hei Tarot++

Takk for at du tok en titt og kjempefint hvis du orker å se mer generelt siden :) Spennende at du så to, regner nesten med vi får tette barn når vi først begynner :P Håper du har rett med juletider, kjæresten vil egentlig vente til neste sommer nemlig.. :/ men håper å få han på gli før ;) Klem tilbake!

Hei lilla_dilla. Jeg får opp januar på deg, eller senest januar. Og en gutt. Litt usikker på hvor mange du får tilsammen. Og ja tror du får tilbud om ny jobb ganske så snart, kommer opp både tilbud og glede og opplæring her. Og feiring ;) Og like etterpå ser det ut til at du blir gravid, eller så kommer iallefall jobben først slik jeg ser det nå.

Lykke til!

Hei isi88. Jeg får opp jente på deg, og at du kommer til å få ei jente til ganske tett. På navn ja..det har jeg ikke prøvd så mye før, men først dukket bokstaven J opp (og Julie/Julia) men så ble jeg usikker på om det var fordi jeg ubevisst fanget opp at du hadde skrevet J ved fødselsdatoen din. M dukket også opp (Marte?) Har du tenkt på noe? Får opp relativt korte navn iallefall.

Gratulerer og lykke til! :)

Annonse

Tusen takk for at du tok deg tid :D

jeg har en liten magefølelse på jente jeg også, så det blir gøy å se :D jeg har tenkt på jentenavn både på A og på M :)

Lurte på om du får opp noe på tvillinger ? Om jeg bærer på en eller to ? :) Og eventuelt om du ser for deg hvordan fødselen kommer til å gå ?

er spennende dette her :D

260988

Nå har jeg fått lagt noen kort på deg:)

Føler du har startet på ny på en måte, noe du har avsluttet. Føler du er veldig spent på dette nye du har i vente. Alle muligheter foran deg!!

Igjen fikk jeg et kort som gir deg alle muligheter, så mange muligheter, men så tror jeg du er litt usikker på hva du egentlig vil. Bruk dine evner riktig, ikke slit deg ut. Tror kanskje du bruker altfor mye energi på noe du egentlig ikke burde? Vet ikke hva dette gjelder.

Siste kortet sier at du har uventet hjelp, du har en sterk indre styrke, som vil støtte deg når du trenger det mest. Denne styrken må ikke missbrukes, og jeg tror ikke den kan brukes bestandig, men jeg tror at når du er lengst nede, så kommer du deg raskt på topp igjen. Om du skjønner? Ble vanskelig å forklare:P

Du er en sterk kvinne. Husk å tro på deg selv.

Tror også du er en person som de fleste ser opp til? kan det stemme?

Lykke til videre:)

Hei tarot++ meldte meg akkurat på spåtråden din, så ikke at du hadde skrevet til meg her før nå! Tusen takk skal du ha :) Startet på ny ja..ja kan vel si det på en måte, føler jeg er på ny frisk nå, og har så smått kommet i gang, men ikke helt enda føler jeg, men er spent over hva som kommer, og er veldig positivt til fremtiden, men vet ikke helt hva som venter enda! Håper alle muligheter er foran meg som du sier ;)

Jeg er usikker på hva jeg vil, men samtidig har jeg aldri vært mer på rett spor enn nå føler jeg, og jeg er veldig klar til å prøve ting, er optimistisk! Skjønner hva du mener med styrken og slik uten at jeg vil gå innpå det. Men er generelt styrket nå i forhold til før, og jeg kommer meg raskt opp igjen i forhold til før, jeg har det mye bedre nå enn før :) Vet ikke om de fleste ser opp til meg, men jeg har mange i livet mitt som liker meg og som kommer til meg når det er noe. Du nevner noe med å ikke bruke for mye energi på noe jeg egentlig ikke burde..føler i blant det kan bli på andre mennesker, jeg tar ofte på meg for mye og tar veldig lett til meg andres problemer og følelser, og dette sliter jeg litt med å styre, prøver å lage grenser for meg selv, men dette er noe som utmatter meg veldig i grunn.

Ja dette ble jo litt lang tilbakemelding, men tusen takk skal du ha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...