Gå til innhold

......Jeg har vært på ultralyd i dag

Anbefalte innlegg

Fikk time til ultralyd pga av en liten blødning som jeg hadde i helgen.

Der så jeg en pitteliten prikk, OG ET BANKENDE HJERTE <3 Spiren var 5,4 MM <3

Noen timer senere fikk jeg rosa på papiret igjen..argh! Gikk ikke lenge før man skulle bekymre seg igjen liksom ;) Men satser på at det går bra:) Fremdeles 5 uker igjen av 1.tri da..

Ha en fin kveld jenter!

klems

Fortsetter under...

Dette går nok bra skal du se!!

Men skjønner godt at bekymringene fort kommer tilbake...

Men prøv å tenke postivt, og at dette skal gå bra!!

Krysser fingrene for deg!!!!

Du har jo tross alt sett et bankende hjerte:O)

Vet åssen d er å gå med bekymringer... Ikke av samme sort som deg, men bekymringer i d store og hele....

Hei!

Hadde du invendig ul? Om det var det, kan det faktisk være derfor du blør litt.

Ei venninne av meg hadde små blødninger gjennom hele gravidteten og har i dag en frisk og rask gutt:)

Tenk positivt:) dette går bra:)

Så bra at det gikk bra idag :o) Tenkte på deg istad. Når de har sett bankende hjerte så er det veldig mye mindre sjansje for at noe går galt, det her går helt sikkert bra :)

Var også på ul idag etter 2 uker med blødninger,det gikk også veldig bra, babyen var i farta og utvikler seg helt normalt:o)

Lege fant en polypp som kan ha forårsaket blødningene og fjerna den...og nå blør jeg mer enn noen gang, men det er vist normalt når de har vært "opppi der",hun advarte meg mot det.

Lykke til videre, det kommer helt sikkert til å gå bra nå :)

Annonse

Fint og høre at det gikk bra med deg også :) Tenkte jeg skulle spørre litt om han kunne se noen grunn til meg også, men han var så kvass og sur (?) at jeg jeg fikk litt jernteppe når det kom til spørsmål :S Men er ikke så lenge til jeg skal bestille første kontroll hos fastlegen nå, så får høre da :)

Ha en fortsatt fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...