Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gripende. Fikk ikke med meg alt, så jeg får prøve å få sett det på nett seinere.

Skrevet

Kjempeflott program, men jeg fikk også bare med meg slutten. Flott at det settes fokus på dette med infertilitet, og det kan gjøres MYE mer!!!!

Både for å gi en vekker til styresmaktene, og til våre medmennesker. Også kanskje det kan bli lettere for flere å være mer åpne om det de gjennomgår, hvis det er det de egenltig ønsker..

Skrevet

De av dere som ikke så dette kan se det på nrk.no, om dere vil.

Jeg syntes det var et fint program, jeg skulle bare ønske at mindre av innholdet hadde handlet om alder som årsak til infertilitet. Jeg synes at det dessverre gir et feilaktig bilde av helheten.

..men uansett er det positivt at temaet infertilitet dekkes i media. Fint at de fulgte et par gjennom det, og vi som holder til ved Hausken kunne jo godt kjenne oss igjen :-)

Skrevet

Jeg har sett programmet på nett,men det er litt dumt at det fokuseres på alder. Jeg kjenner 3 i tillegg til meg selv som begynte å prøve å få barn tidlig. Det er litt urettferdig fordi det er en kommentar jeg sliter med at en starter for sent og det er jo ikke tilfelle :(

Men ellers så var det godt å få det i søkelys hva vi sliter med med følelser og opp og ned turer og hva vi evnt mister hvis vi ikke lykkes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...