Gå til innhold

Vondt i ryggen/magen tidlig i sv.skapet??

Anbefalte innlegg

Har dere det?? Vet altså ikke om jeg er gravid, har ikm neste mandag.. Har hatt skikkelig vondt i magen i 2-3dager nu, skikkelig mageknip! Idag fikk jeg vondt i korsryggen også.. :/ Blir også til tider kvalm når jeg spiser.. Men tør ikke å håpe på noe..

Takknemlig for alle svar! :)

Fortsetter under...

åh, så godt å se at vi er flere i akkurat samme situasjon.. Jeg har ikm på lørdag ca, så håper at spiren sitter nå! Jeg har også hatt skikkelig vondt i magen og også ryggen de siste dagene.. Har også vært kvalm i noen dager nå.. men føler at det er for tidlig til at kvalmen har noe med en evt. graviditet å gjøre, så tørr ikke håpe for mye (fordi om jeg selvsagt egentlig gjør det=P) Håper flere svarer, og at vi begge er gravide^^ Lykke til!

Har akkurat dem smertene du beskriver. Har hatt dem i litt over en uke. Kjennes ut som om mensen er på vei, men som da faktisk ikke kom :) Er 6+ 1 :) dette med maten kjenner jeg også igjen. Jeg er kronisk sulten, men blir uvell når jeg spiser. :) Kanskje har du en liten en på vei:)

Annonse

Så hyggelig at så mange har svart.. :)

Vi har vært prøvere nokså lenge, har egentlig nesten gitt opp.. Prøver å tenke om alt annet nu, selvom det er utrolig vanskelig!! :)

Også er det godt å se/høre at vi er flere i samme båt! :) Ønsker deg også masse lykke til i dagene fremover! :)

Har enda vondt i magen, kjenner smerte nesten konstant.. Har dere det slik?? Smerten går ned til korsryggen..? hmm..

Ha en fin kveld/natt! :)

Nei, jeg har ikke tatt tester.. Har brukt flere tusen kr på 1,5år til tester.. hehe.. Jeg velger å vente til ikm før jeg tester, kanskje dagen etter ikm.. :)

Tester nok mandags mårran, hvis ikke det er mensen jeg fikk nå.. Var litt lyse rosa på papiret idag :/ Men det kom liksom ikke mer.. Som det bruker å gjøre når tanta kommer.. *spennende*

Hei damer (: Jeg oppdaga det ved at jeg fikk menssmerter fra uke 3. Ble litt sint først for jeg trodde syklusen min begynte å bli kortere og det passer jo ikke når man prøver. En uke etterpå hadde mensen fortsatt ikke kommet og jeg skjønte jo ingenting, så tok en test, og der var det to streker gitt :D Alle sier at man skal slappe av som prøvere, men det er jo umulig, bare en tanke som sto i hodet mitt hele døgnet hverfall, og det var bebitanker :D

Men et tips, ikke overanalyser alle symptomer, de kommer som regel ikke før uke 6, og da blir man jo så skuffa om man virkelig tror de er ekte.. Jeg hadde flere symptomer når jeg ikke var gravid en når jeg ble det. Ikke alle som får "menssmerter" så tidlig heller..

Masse lykke til damer! Håper på å se dere inn her før jeg hopper over til 2.trimester om 4uker ;)

Jeg fikk vondt i korsryggen før jeg testet meg.. Altså det kom med en gang etter EL. Merkelig, men jeg kjente på meg selv og kroppen at jeg var gravid før jeg fikk testet fordi jeg hadde så vondt i korsryggen i tillegg til å måtte stå opp på do om natten. Nå blir det bare verre og verre, og er bare i uke 6!

Annonse

Har enda litt vondt i ryggen..:/ Men e litt nervøs nu, fikk rosa aktig utflod igår.. Idag har jeg bittelitt mer enn igår.. Men ikke så mye som jeg bruker å ha ved mensen..? Vet ikke ka det e med meg nu, hehe.. Men jeg har ikke riktig gitt opp håpet enda.. Det her e siste forsøket våres, har vi bestemt.. Begynner med pillan igjen hvis mensen kommer.. Vi skal gifte oss i juli, så vil ikke være gravid/fødeklar når den tid kommer..:)

Har forresten vært prøvere siden des 2008...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...