Gå til innhold

Hvor mange pakker med gele i barnehagen på 18 unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vil ha med gele i barnehagen når hun skal feire bursdagen sin (takk gud at jeg ikke måtte bake enda mere kake), men hvor mye skal jeg beregne av de store pakkene med ferdig gele fra piano? 4? Eller er det for lite?

Skrevet

Det er gele. Det kan ikke bli for mye! ;) Sats på en pakke mer enn du tror er nok, så er det sikkert riktig. ;)

Skrevet

unger spisr jo ikke så mye.

En pk er vel 1 liter, og et lite barn (hvor gammel egentlig?)

hadde sikkert vært lettere om du hadde laget gele selv, og porsjonert oppi gøye kopper (selges jo masse billig og fint, tingelinn prinsesse, snøhvit på europris) da får de hversin prosjon og da kan du lage akkurat nok.

Det er bare snakk om å koke opp vann, røre i pulver og hell i beger. La det kjøle ned også har du gele.

Bittelitt arbeid men en stor pluss hos barna! Og tror det er greit at barna får en liten porsjon hver :)

lykke til

småen min har bursdag på fredag, kanskje jeg skulle gjøre det samme....?

Hadde egentlig tenkt å lage muffins (gulerot) men det er mye mer arbeid og gele liker vel alle barn :-)

Skrevet

Holder med 4 stk(liter) gele + 3 liter vaniljesaus.

Blir sikkert en del igjen også.

Skrevet

Jeg også lurer på å lage gele til barnebursdag. Men hvordan er det egentlig med gele, er det laget av svin slik at muslimer ikke kan spise det? ikke lyst å ekskludere noen av barna pga religion...

Skrevet

hehe....joda, jeg kunne sikkert ha laget posjonsglass, men vi skal ha stort selskap samme dagen som hun feirer i barnehagen, så jeg har mer enn nok å gjøre for å si det sånn.

Dette er barn mellom 3 og 5 år, tror jeg går for 4 liter gele. :) Takk for svar dere.

Skrevet

Huh?? Gele laget av svin?? Gelatinen meder du?? Kan ikke skjønne at det noe animalsk i gele??

Skrevet

Ja, gelatinen jeg mener:) Er ikke den laget av svin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...