likss *på overtid* Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg har nå fått time på Ullevål til overtidskontroll, mandag 6 september, da er jeg 14 dager etter termin. Er ikke det sent? De ville ikke ha meg inn før.. Jeg trodde at det kanskje var da jeg eventuelt skulle settes igang, men det er vel ikke det de gjør på en sånn kontroll Noen andre med erfaringer? Når fikk dere overtidskontroll? Ser forøvrig at noen nevnte bruk av omvendt psykologi for å få i gang fødselen, altså at man tenker at "nå passer det dårlig om det starter", det har vi tatt i bruk her i huset, idag opererte mannen ut to visdomstenner, så nå kan egentlig fødselen gjerne drøye en dag eller to.. Hihi
Checkit Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 På Elverum tar de overtidskontroll etter ei uke...ikke sikkert man blir satt i gang hvis alt er ok, men syns 14 dager var litt vel lenge egentlig...er jo trygt at man har blitt kontrollert hvertfall....
Voyeur Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Var meg med den omvendte psykologien, hehe:) Du skal jo inn til legen el jordmorpå vanlig svangerskapskontroll før du skal inn på overtidskontroll, skal du ikke? Så får du ihvertfall sjekker at alt er som det skal. Viktig at du selv følger med forandringer og ikke nøler med å ta kontakt hvis det skulle være noe! Krysser fingrene for at det starter i natt da, så kan du og mannen ha vondt sammens;)
likss *på overtid* Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg har jo hatt en kontroll hos lege mellom termin og denne også, så sjekket en gang i uka blir jeg, men ikke med ctg eller noe sånt - bare urin og blodtrykk og doppler. Ville jo gjerne hatt en vurdering denne uka, også time til igangsetting når jeg er kommet til 14 dager etter termin Huff, ja, jeg er utålmodig! Nei, de vet vel best, disse jordmødrene og legene!
Sommerbebiss Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Dette syns jeg og var ganske sent.. Jeg har jo blitt sendt på modningsakupunktur, og hadde min 3. akupunkturtime i dag. I tillegg til at De prøvde å strippe meg for 2. gang, uten hell. Hun rakk ikke opp til livmormunnen en gang..:/ Så skal jeg på ny akupunkturtime på sykehuset på onsdag, i tillegg til at De skal prøve å strippe meg enda en gang. Så har jeg fått en overtidskontroll torsdagen med både ctg og ultralyd. Er da 8 dager på overtid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå