Gå til innhold

Når kom deres gravid mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... Er i uke 18, og jeg har fått litt gravid mage, den er veldig fast og hard og tyter ut på "gravidvis" fra ribbena og ca til navelen, (der alle invollene samler seg:p) mens den ikke er riktig så fast, mer slakk i fisken, lenger ned der babyen ligger gjemt (men det er pga mage fettet mitt da :P)

Når kvelden kommer, slik etter kl 18 ca, så blir hele magen liksom strammere enn tidligere på dagen, føler meg helt sprekkferdig:p

Har gått til innkjøp av gravid olabukse på H&M, de er helt supre!!! Kan ikke takke meg selv nok for at jeg kjøpte en slik! Hurra for H&M :D

Jeg er 16+6 og magen min har "poppet" ut i løpet av de siste to ukene.. Nå venter jeg tvillinger, så den vokser nok litt raskere enn vanlig. For min del hadde jeg synes det var helt greit om den ventet litt med å bule ut.. Vil tro man uansett blir lei på slutten :-P

her gikk det altfor fort...

buksene be for små allerede i uke 9. Og man kunne se jeg var gravid allerede nr jeg var 14 uker.

Nå er eg uke 17 og det er ikke lenger noen tvil.. Hadde håpet det tok litt lengre tid før magen kom med nr to, men det ser forløpig ut til å bli samme monster magen som med nr 1 :) Men men.

Gleder oss masse og kjenner masse liv :)

Annonse

Jeg måtte også ta i bruk mammaklær allerede i uke ni, men det var fordi jeg var så veldig oppblåst....jeg så "blubben" ut i fra uke 16, mens i fra ca. uke 20-22 var det ikke lenger noen tvil om at d var en baby som struttet magen, ikke flesk;)) Etter det skjøt d virkelig fart:))

GLED DEG til de små sparkene, det er himmel på jord, d:))

Jeg er garbvid for første gang nå. Min har kommet så smått i løpet av uka, er 13+5 eller 14+5 (litt avhengig av hvilken t.kalkis man bruker).

Jeg har alltid vært veldig slank, men nå denne uka har jeg så smått fått en liten "øl-mage" slik menn ofte får! :-D

Tenker jeg skal få samboeren til å ta et par bilder i helga, artig å ha gjennom hele svangerskapet, se forskjellen på magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...