Gå til innhold

med et lite håp i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning ca 19.aug (dag10) denne mnd. har jeg tenkt IKKE gravid,men litt ømme bryster å LITT kort lunte :o) . . teste jeg i går med Clear blue test å fikk svak strek,samme i dag. Tok prøve på legesenter siden jeg skulle dit uansett å tester negativt.. Jeg tørr ikke tro den er positiv...sukk. Så for å forsikre meg skulle jeg titte på Clear blue testen jeg tok her hjemme i dag tidlig for å se om det virkelig var en strek der !?! :o) Streken som kom med en gang i dag tidlig som var svak var nå tynn og knall blå ??? Hva tror dere ?? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje ha tatt en cb digital for å finne ut av det på morgenurin? Søsteren til ei på jobben min hadde bare negative tester da hun gikk gravid. Også blodprøven hos legen var negativ. Så hvis du klarte å få en svak strek så bør du ta en digital test for å være sikker.

Skrevet

Takk for svaret :o) godt råd... det var testen jeg tok i dag tidlig som jeg skulle ta en ekstra titt på før jeg kastet. Den svake streken var nå blitt knall blå i kanten...å stusset.. for i hodet mitt tør jeg ikke tenke annet en at jeg er ikke gravid ( forstår? ) Eller ;o)

Skrevet

Jeg opplvde forrige måned å få to CB tester med en nåle tynn strek som var knallblå, men det var ikke noe mer av resten av streken - om du skjønner hva jeg mener. Jeg var dessverre ikke gravid. Jeg leste også om en annen som hadde opplevd det samme her inne. Jerg håper derimot at du er gravid og at testen hos legen ikke er så sensitiv som CB.

Lykke til!!

Skrevet

Fikk jo opplyst på lege kontoret at testene de har er slik at du skal ha et høyt innhold av Hcg i forhold til spes. CB sine tester ( den digitale noe høyere) . . for å kunne gi et sikkert svar. I etterpå klokskap skulle jeg aldri testet meg så tidlig,men har gjort det før og aldri fått utslag på test. Ser det er mange som "jobber"med saken her :o) å LYKKE lykke til alle sammen :o) Har barn fra før jeg da og var vel egentlig "ferdig" men så kom kjærligheten inn i livet da med verdens beste mann ;o) inn i livet og spør så søtt om et barn... Så her er jeg da 38 år prøvd noen mnd... tisser på ene testen etter den andre for å finne ut det ene og det andre,men ja i min alder er det ikke bare å slappe av og vente på å bli gravid har jeg nå forstått ;o) så e tenke :o) hadde jeg vert Indianer hadde navnet mitt vert - hun som tisser på pinner- natta da damer :o)

Skrevet

Jeg visker gratulerer :)

Jeg har nå fått mange svaaaake billigtester siden fredag.

Streken var såvidt synlig, etter utgått tid.

Tok CB lørd, og sønd å det kom et kryss opp på disse også.. veldig svakt og seint.. men man kunne skimte det!

I kveld har jeg testet med CB digital, og det lyste gravid mot meg :)

Så kan ikke tro annet enn at du er gravid jeg ..

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Tusen takk :o) å GRATULERER så mye.. tenk et lite mirakel ;o)

Skrevet

Da er jeg her igjen :o) tok digital CB i går (greide ikke vente lenger) som sa - ikke gravid. Men i dag ligger jeg rett ut i senga igjen,trøtt,kvalm og veldig ømme bryst slik som jeg har hatt siste uken,nå er det ikke lenge til mandag..da skal jeg ha IKM. Testen sier en ting men tankene mine sporer over på andre baner igjen... Er jeg kanskje gravid ?

Skrevet

Så spennende. Er i samme sit. men tiden går sååå sakte. Tenker ikke på annet enn å teste, men jeg ble så skuffet da jeg fikk neg. for 2 dager siden. men IKM er ikke før neste helg , så jeg vet at det er for tidlig. Synes du at digital er bedre enn de andre? mener jeg har lest at flere får pos tidlig på den typen enn de andre CB? Fins den bare på apotek? *løpe* ;)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

har samme sak som deg, ha vert kvalm å ømme i brystene(er enda øm i brystene) og tatt tester en som kom en svak strek på og en negativ.

har ikm rundt 10sep så man sitter jo å håper:)

Lykke til :o)

Skrevet

Akkurat nå synest jeg alt som heter tester er noe dritt :o) først to positive så nedtur med negativ. Men jeg har ei venninne som mener av erfaring og mange års prøving at CB "vanlig" der du skal få et kryss om den er positiv er mere sensetiv enn den digitale. Men faren er jo at en er kjemisk gravid.. Ja,nei så jeg vet ikke helt med disse testene..kaster seg selv ut på glatt isen med tankene i allefall..sukk Jeg tok blodprøve på mandag denne uken som skal ned til Aker for å se om jeg kan bli gravid igjen uten hjelp. Så har slappet ekstra av for nå vet jeg at vi får hjelp om vi trenger det,godt følelse å få sjekket opp om alt er ok vite at alt er i orden. Så denne mnd.hadde jeg koblet helt ut etter eggløsning å tenkt at nei,ikke gravid men så kom alle symtomene og positiv test,for så å snu alt på hodet med negativ.

Godt å ha denne siden og se og vite at vi er mange i samme båt som kan få luftet tankene.

Ønsker dere alle sammen lykke til med "håpet" i magen :o)

Skrevet

Hei:-)

Jeg vil gjerne dele min historie med deg, for det finnes håp, selv om testene er negative!

Jeg fikk vite for 2 dager siden at jeg er gravid (av min lege), og en digital cb-test viste mer enn 5 uker på vei. Det vil si at jeg har vært gravid i hvertfall tre uker nå, om ikke mer. Jeg har ikke hatt menstrasjon siden pilleslutt i Mai, så det kan være alt fra tre til 10 uker siden unnfangelse. Helt siden juni mnd har vi prøvd veldig hardt og jeg har testet meg gang på gang. Sist gang jeg testet var 4 dager før legen tok blodprøvene mine, også den var negativ.

Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig, men tydeligvis slo ingen av testene ut som positive. Kanskje HCG nivået har vært for lavt eller noe..jeg vet ikke..

Når jeg tenker tilbake på de siste ukene har jeg vært en del uvell, kvalm når jeg ikke har spist nok mat, smerter i magen, stikking i brystene(som har blitt betraktelig større). Så hvis du lar det gå noen dager, ei uke til, kanskje testene viser noe annet;-)

Jeg krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...