Gå til innhold

Fin aktivitet for ventende pappaer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en kveld falt det mannen min inn å legge øret inntil magen for å se om han kunne høre nurket inne i der, og han sier at der er det noen som plasker rundt og koser seg! Nå lytter han litt på magen hver dag og er såre fornøyd (jeg er nesten litt misunnelig, jeg får det jo ikke til...).

Jeg har ikke sett noen kommentere magelytting før, så jeg tenkte kanskje det kunne være et fint tips til andre pappaer der ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mann og gjør det, så snakker han og synger til "magen" hver kveld :) kjempe koselig :)

Skrevet

min mann også:D synger ikke da men dulter og kjenner og får respons fra lillegutt inni der..de leker visst tikken sier han hehee:) mens jeg jeg humrere for meg selv bak en bok og må kikke litt på hva "de" driver med av og til....

søte mannen min....deilig tid dette...

MEN han hører ikke hjertelyden da..lest at man kan det nå(?)

Skrevet

Min også lytter og dytter hehe, veldig fascinert og glad og stolt - veldig koselig! Er litt misunnelig jeg og, men samtidig så får vi jo fryktelig mye kontakt med mini da...min reagerer på så mye, herlig... Søtt når pappane er opptatt av lillebebis, sukk :)

Skrevet

Min har hørt hjertelyden til bebi :)

Ho ligger med ryggen helt inntil venstre side av magen, så det er sikkert gode forutsetninger for å høre den.

Ellers synes han det er fryktelig morsomt å prøve å ta tak i bittesmå kuler som stikker opp og vandrer over magen av og til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...