bitthen Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Lurer på om han har vondt eller om han bare er overtrøtt. Han er utrøstelig, bæljer og hyler og skriker, mister pusten, svelger vrangt, veiver med armene - så sovner han. Dersom han gløtter litt med øynene, kommer sureleppa og griner litt igjen. Han hyler så jeg holder på å bli gal. Har prøvd å legge han i vogga, men det er håpløst- da griner han bare uten å sovne. I fanget sovner han i det minste, men det er vanskelig å få gjort noe når det skal være slik.. ikke liker han hverken Babybjørnen eller Mobyen. Han kan grine og grine- og plutselig er han glad og smiler. Flink å legge seg å sove kvelden da, det er bra. Er redd han har vondt kanskje? Andre med skrikerunger?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg har nettopp hatt en økt nå..... Det skjer ikke så ofte da, men de dagene hvor han blir avbrutt i søvnen sin er det slitsomt her hjemme syns jeg. Jeg er ganske sikker på at gutten min skriker pga at han er overtrøtt, fordi han alltid sovner tilslutt. Men jeg tenker ofte at han må ha vondt, for det høres jo sånn ut! Jeg syns ikke det var så lett i starten å tolke signalene på når han var trøtt og det resulterte i en overtrøtt unge som skrek og skrek! Han hylte når jeg la han ned, men roer seg litt når jeg står eller går (får ikke lov til å sitte heller!!). Men så sovnet han etterhvert på skuldra mi... I stad hadde han sovet i ca 2 timer, så hørte jeg litt smågråt i stua. Øya var fremdeles igjen. Han bruker sjeldent å sove mer enn 30 min av gangen på dagtid, så jeg tenkte at han voknet og tok han opp for å legge han til brystet. Men det skulle jeg ikke gjordt... Han søkte tydligvis bare etter smokken sin. Han skrek i nesten en time og nå har han sovet i nesten 1 time til.. Det er frustrerenes og jeg har brystspreng!!!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Ha! Jeg ser at jeg har mange skrivefeil i innlegget mitt ovenfor! Huff... Det er ikke bare bare å gå hjemme i permisjon.. Nei, nå har det blitt litt mye babyspråk i det siste! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå