Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er det flere som venter på oppstart ved ullevål? jeg har forsatt ikke fått brevet..denne augustmnd har vart leeeeeeeeenge..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei AS-81!!! Er i gang med mitt 2 forsøk på ullevål nå. Har brukt nesespray i 7 dager, men har fortsatt en laaaang vei igjen:-) Dere har vært inne til samtale da eller?? og nå venter du på brevet som gir klarsignal til å ringe inn neste mens???

Fra vi var inne til samtale i fjor (oktober) så gikk ukene veeeldig sakte ja. Fikk brev i november og startet med spray i desember... Tror de var ganske lei meg, ringte og masa mange ganger hehehe.... Ønsker deg masse lykke til, og tvi tvi!!!! Skal heie på deg også jeg;-)

Klem fra Eka72

Skrevet

hei hei,takk for oppmuntringen,need it!! ja,var i forsamtale i begynnelsen av juni.fikk ventetid på 5 mnd,og nå er vi i september. har selv ringt flere ganger til ullevål,men det hjelper jo egentlig ikke. :( det jeg har fått med meg er at det er snakk om å ringe inn mens, utenom det føler jeg meg litt lost nå..får vel resten av infoen i brevet..det som gjør saken verre er at jeg har veldig uregelmessig mens.Så nå håper jeg at tante ikke kommer på besøk før brevet er i hånda!!

Du får ha lykke til videre nå,håper virkelig det klaffer for deg!

klem

Skrevet

Hei , jeg er også på Ullevål.

Første forsøk , er på rugedag 12.

Jeg er fornøyd med Ullevål, de har vært veldig koselige og flinke.

Men ting tar tid.

Og man blir ikke overøst med info akkurat, men den kommer når du trenger den.

Lykke til :)

Skrevet

hei Mesana, så koselig at du er i gang! :) skal krysse fingrene for deg:)

ja,ting tar tid. d er all den ventingen som gjør meg stresset..:(

Skrevet

Hallo Mesana!!! Så spennende å være ruger;-) Nærmer seg testdato for deg nå... Krysser fingre og tær for deg!

Ja, alle er hyggelige og flinke på Ullevål, men skulle ønske de hadde litt bedre tid:-) Litt mye samlebånd til tider der, men bare de hjelper oss til å få baby så får det bare være sånn heheh.....

En dag nærmere du nå!!!!

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Skal egentlig teste i morgen ,men tror ikke jeg tørr.

Liker ikke og teste jeg.

Tror jeg bare venter og ser om mens kommer.

Sist gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i 5 mnd pga at tester ikke virket på meg, alle ble negative.

Ja så lenge vi får en baby ut av alt dette så er det ikke så farlig hvor man var og hvor mye info man fikk :)

Men det er vanskelig og krevende alt sammen.

Krysser fingre for dere også !

Vi skal klare det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...