ORA Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hei alle sammen. Jente 39 år og førstegangs prøvende. Hadde El for 14 dager siden og prøvde for første gang å lage en liten rakker.... Mens dukket ikke opp i helgen og ei i dag. Men en gang i blandt flytter den seg fra lørdag til onsdag for så å vende til bake til lørdag uviss grunn. 5 DPO begynte jeg med kvalme som varte til og fra helt til i går. Økende i styrke etter hvor lenge det er siden jeg har spist. Litt halsbrann og stikkinger i korsrygg og mage, og veldig tunge bryster. Dette kan være PMS symptomer, men hva med kvalmen? Testet negativt i dag og veldig usikker, spent, yr, håpefull likevel... Kommer, kommer ikke..... Skal på vin festival til helgen. Om jeg fortsetter å teste negativt men mensen uteblir hva gjør en, hva stoler en på... kan en ta et glass eller ikke? Det er vel litt for fantastisk å få det til ved første forsøk i en alder av 39. Har forberedt meg på en lang prøveperiode!!!! Ser at det er flere med meg som prøver og er spent og ønsker dere alle Lykke til :-) Hilsen meg som håper at 1+1 kunne bli tre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå