Gå til innhold

Alt bra på ul, til tross for blødninger :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lettelse over alle lettelser, etter 2 uker med rødt,friskt blod hadde jeg endelig ul time.

Der var det en normalt utviklet liten baby med dunkende hjerte,4 hjerteklaffer, nyrer i jobb, ryggrad perfekt og i full aktivitet :o)

Er så letta at jeg holder på å begynne å grine hele tiden...

Må fremdeles være i ro 1 uke til, men ho fjerna en polypp i livmorhalsen som kan ha forårsaket all blodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så godt å høre :) Deilig å vite at alt står bra til.

Selv hadde jeg en opplevelse hvor jeg begynte å blø og fikk "hastetime" på Rikshospitalet. Dette var i uke 11. Jeg grein og grein. Heldigvis var alt bra og jeg smilte fra øre til øre da jeg gikk derifra. Er nå i16+6 og har ordinær UL om drøye 2 uker. Gleder meg :)

Lykke til!

Skrevet

Det var bra :)

Kan ikke si hvor mye jeg hater blod for øyeblikket, har hele tiden av mamma, barnefar, venner hørt at jeg ikke skal bekymre meg og vet jo at de har rett, at det er normalt å blø i svangerskap.

Men så er det den delen av meg som vet at blod kan være fryktlig farlig også, det har vært tunge 2 uker. Hørte hjerte hans hos lege forrige mandag, men det er anderledes å se babyen, at han har vokst som han skulle og at alt var bra "inni der" :)

Lykke til m ul :o) Gleder meg til ordinære ul jeg og om 3 uker, håper å se kjønnet da :)

Skrevet

Så bra at alt ser fint ut da:)

Er som du sier noen annet å se det med egne øyne at alt er bra, blod er fryktelig å se når vi er gravide. Selv om mange har det og det går fint for mange.....så er det en påkjenning hver gang man går på wc og tørker seg:)

Lykke til videre i svangerskapet og lykke til på ord. UL:)

Klem fra meg

Skrevet

Så godt å se at alt var bra :) Du får ta det med ro da og nyte babyen i magen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...