Gå til innhold

Fortsatt svaaaketester.. usikkert??? LITT LANGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg har im på onsdag, så d er fortsatt to dager til enda.

Hatt litt korsryggsmerter, og ulike andre ubehag som fikk meg til å ta en grav test på fredag. 5 dager før ikm, så altså veldig tidlig.

Fikk opp en kjempesvaaak positiv strek på billigtester etterhvert. Tenkte det nok var skyggestrek, selvom jeg aldri har opplevd dette. Så da tok jeg likesågodt tre til for å sjekke disse,og joda.. svaaak strek på de og.. streken ble vel egentlig ikke til en strek før etter tiden.. men, man kan tydelig se en rosa strek..

Tok det med en klype salt, men kunne såklart ikke dy meg med å ta et par tester lørd morgen også.. å joda, de ble svaaak svaaak positive.. så dro på apoteket å kjøpte en CB. Føler de billigtestene kan lure litt av og til, selv etter så mange jeg tok :P

Å CB viste positiv.. ikke med en gang, men før tiden var gått ut.. veldig svak, ,men man kan ikke unngå å se streken!

Åhh.. en smule glad, men og redd på samme tid..

På søndag tok jeg den andre CB testen, som jeg syns ble endaaa svakere enn den på lørd.. altså, jeg tok den etter 4 timers søvn da.. men likevel? Etter tida ble den enda sterker enn den på lørd, men.. det var jo etter en halvtimes tid? Åh, jeg blir så usikker.

Jeg er vel bare dum som tester og tester .. skulle sikkert smørt meg m tålmodighet etter lørd, og venta til idag.. men.

Idag har jeg tatt en billigtest igjen, og kan si den ble sterkere positiv enn de på fred, lørd da. Men får vel vente å ta en CB igjen imoren eller mandag.

Ikm er jo fortsatt om to dager.. men alt jeg klarer å tenke på er at det kan være kjemisk? Jeg vil så gjerne at det skal gå rette veien!!!

Føler ikke akkurat at puppene mine er ømme, eller at magen er oppblåst heller.. slik jeg opplevde sist.. men, da fant jeg jo ut det etter ikm og haddde ikke merket stort til symptomer bortsett fra mensmurringer og uteblitt mens.

Nå er jeg veldig svimmel, griner av ingenting, litt muriinger, småstikninger.. kjenner det sprenger stikker litt i brystene.. kjent disse tingene i en ukes tid.. Men har ikke slik ubehag at jeg føler mensen kommer hvert øyeblikk, slik jeg hadde sist.. men opplevd kvalme nå 3 dagen på rad.. noe jeg ikke merket noe av sist. (Mistet i MA Uke 8)

De sier jo at kvalme er positiv, men.. d er jo veldig tidlig..

Vet ikke helt hva jeg vil frem til med innlegget heller :P

Men kanskje noen har noen innspill? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker jo rart om alle testene du har tatt (og det er jo en del...) skulle ta feil. Og at de er svake er jo ikke rart, siden det er så pass tidlig. Synes det høres ut som om du er gravid, men skjønner godt at du ikke helt tør tro det enda, siden du ikke får sterkere utslag. Håper (og tror) testene har rett og at du er gravid. Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for det:)

Utålmodig som jeg er, har jeg idag tatt en digitaltest.. på kveldsurin.. å den viste gravid!! :)

Så da får jeg slå meg til ro med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...