Gå til innhold

Fortsatt svaaaketester.. usikkert??? LITT LANGT!

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har im på onsdag, så d er fortsatt to dager til enda.

Hatt litt korsryggsmerter, og ulike andre ubehag som fikk meg til å ta en grav test på fredag. 5 dager før ikm, så altså veldig tidlig.

Fikk opp en kjempesvaaak positiv strek på billigtester etterhvert. Tenkte det nok var skyggestrek, selvom jeg aldri har opplevd dette. Så da tok jeg likesågodt tre til for å sjekke disse,og joda.. svaaak strek på de og.. streken ble vel egentlig ikke til en strek før etter tiden.. men, man kan tydelig se en rosa strek..

Tok det med en klype salt, men kunne såklart ikke dy meg med å ta et par tester lørd morgen også.. å joda, de ble svaaak svaaak positive.. så dro på apoteket å kjøpte en CB. Føler de billigtestene kan lure litt av og til, selv etter så mange jeg tok :P

Å CB viste positiv.. ikke med en gang, men før tiden var gått ut.. veldig svak, ,men man kan ikke unngå å se streken!

Åhh.. en smule glad, men og redd på samme tid..

På søndag tok jeg den andre CB testen, som jeg syns ble endaaa svakere enn den på lørd.. altså, jeg tok den etter 4 timers søvn da.. men likevel? Etter tida ble den enda sterker enn den på lørd, men.. det var jo etter en halvtimes tid? Åh, jeg blir så usikker.

Jeg er vel bare dum som tester og tester .. skulle sikkert smørt meg m tålmodighet etter lørd, og venta til idag.. men.

Idag har jeg tatt en billigtest igjen, og kan si den ble sterkere positiv enn de på fred, lørd da. Men får vel vente å ta en CB igjen imoren eller mandag.

Ikm er jo fortsatt om to dager.. men alt jeg klarer å tenke på er at det kan være kjemisk? Jeg vil så gjerne at det skal gå rette veien!!!

Føler ikke akkurat at puppene mine er ømme, eller at magen er oppblåst heller.. slik jeg opplevde sist.. men, da fant jeg jo ut det etter ikm og haddde ikke merket stort til symptomer bortsett fra mensmurringer og uteblitt mens.

Nå er jeg veldig svimmel, griner av ingenting, litt muriinger, småstikninger.. kjenner det sprenger stikker litt i brystene.. kjent disse tingene i en ukes tid.. Men har ikke slik ubehag at jeg føler mensen kommer hvert øyeblikk, slik jeg hadde sist.. men opplevd kvalme nå 3 dagen på rad.. noe jeg ikke merket noe av sist. (Mistet i MA Uke 8)

De sier jo at kvalme er positiv, men.. d er jo veldig tidlig..

Vet ikke helt hva jeg vil frem til med innlegget heller :P

Men kanskje noen har noen innspill? :)

Fortsetter under...

Heia :)

Jeg forstår så godt tankene dine og den desperate følelsen etter å få det bekreftet om du er gravid eller ikke. Men det sies jo at positiv er positiv :D En strek er en strek :)

Jeg kan nesten ikke si noe annet enn at jeg ville ha ventet 3 dager nå, slik at du passerer IKM og så tar du en CBDigital. Den gir deg ikke svake positive tester...der er det enten eller-svar.

Håper å se deg med klar positiv test om noen dager :) Lykke til :)

Jeg så også en veldig svak strek etter tiden på billigtestene. Trodde ikke det stemte og to 3 stk som viste det samme. Så dro jeg til apoteket og kjøpte en clearblue digital som viste gravid ;) så jeg ville veddet på at du sikkert er gravid =)

Jeg så også en veldig svak strek etter tiden på billigtestene. Trodde ikke det stemte og to 3 stk som viste det samme. Så dro jeg til apoteket og kjøpte en clearblue digital som viste gravid ;) så jeg ville veddet på at du sikkert er gravid =)

Hei.

Jeg slutter meg til forrige svar. Svak strek er fortsatt en strek... Ved mitt første svangerskap testet jeg meg først en uke etter forventet mens og fikk da en ganske svak strek som testresultat.

Jeg skjønner deg veldig godt. Har selv brukt opp 4 billigtester, men uten å få en svak strek :( Har 2 barn fra før, men vil gjerne ha en liten nr. 3. Saken er bare at jeg skulle hatt mensen for 5 dager siden, og jeg går vanligvis som ei klokke. På fredag (2 dager forsinket) var jeg sikker på at NÅ kommer mensen. Typiske menssmerter med vondt nederst i korsryggen og slik har jeg kjent meg siden, med oppblåst mage, men ingen mens. Jeg har med mine tidligere svangerskap ikke hatt menssmerter slik som nå, men aborterte i uke 11 før sommeren og nå lurer jeg på om kanskje dette rett og slett er det samme, bare litt tidligere...

Men du sier at du hadde slik ubehag at du følte mensen kom hvert øyeblikk sist... Kanskje er det håp? Samtidig sier de jo at disse testene er temmelig pålitelige. Dette er veldig frustrerende. Jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen min. Hvis jeg er gravid er det i alle fall veldig forskjellig fra de andre gangene jeg har vært gravid. Jeg tror jeg får gjøre som deg og smøre meg med tålmodighet. Men det er ikke lett. Det sies jo at eggløsning normalt skjer midt i syklusen, men av og til på andre tidspunkt. Kan hende eggløsningen har skjedd ganske seint i syklus og at det er derfor jeg ikke får positivt testresultat? Elller kan det at jeg ønsker meg barn gjøre at mensen uteblir. Hmmm... Mange spørsmål her. Noen innspill?

Har du testet etter IKM, EnMaispire? Slikt er aldri lett å vite...man må nesten, som du selv sier, smøre seg med litt tålmodighet og teste igjen etter noen dager. Eller du kan få målt Hcg-verdi hos legen. Har mange ganger, mellom min aborter, hatt så stort ønske om å være gravid at jeg virkelig har håpet og kejnt symptomer...meeeen så har det bare vært mensen på gang :(

Masse lykke til videre :) Håper du er gravid igjen :)

Annonse

Tror du har rett i det der med at ønsket graviditet kan få en til å føle mye. Jeg venter i spenning og så tror jeg nok jeg går til innkjøp av en Clearblue digital til i morgen tidlig. Jeg er bare for nysgjerrig og klarer ikke vente.

Takk for raskt svar :)

Tusen takk for svar alle sammen:)

Ja, jeg kan jo ikke tro annet enn at jeg er gravid.

Har heller ingen erfaringer med hvordan d kjennes ut før ikm heller, siden jeg ikke testet meg før etter ikm sist.

Jeg har mange ganger testet meg med billigtester, og ALDRI fått opp skyggestreker, eller noen strek i det hele tatt.

Å alle strekene er rosa, og man ser de tydelig.

Samtidig har jeg jo fått to stk Cb tester som viser svakt positivt og.

Får vel gå til innkjøp av digital :)

Jeg brukte ferilitetsmonitor denne mnd, og teste med el test den andre dagen jeg fikk høy på monitoren, å fikk da positiv test. Så el var vel antakelig på tordsag, så da er vel ikke ikm onsdag engang, men torsdag for min del? SÅ kan ikke si d er rart jeg ikke får sterkere positivt enda.

EnMAi spire, kjøp digital i morgen :)

Blir spennende å se:) El kan jo ha vært senere enn anntatt.

Masse lykke til :)

Jeg har høyrisikosvangerskap, og skal til syden på torsdag, derfor jeg så gjerne vil vite om jeg er gravid eller ikke. For å se om d er forhåndsregler jeg må ta, og få snakket med lege og slike ting.

Å så er jeg vel bare veldig utålmodig av meg også .. :P

Håper jo så inderlig..

Har endometriose, å hatt mye smerter i mage , korsrygg siste mnd og akkruat fått time hos Langbrekke for å se om det kan ha kommet tilbake etter operasjonene i Des 09. SÅ om jeg er gravid, er det jo bare hell og lykke:))

Håper vi kan følges videre på 1 trimester :)

Hei igjen. Tror jeg kan spare pengene i denne omgang. Der kom mensen gitt. Men sett fra den positive siden, da kan jeg drikke vin på teater på tirsdag. Det kan se ut til at negativ test etter forventet mens er negativ samme hva man måtte ønske. Ja, ja. Vi får prøve igjen. Lykke til med kommende tid :)

Åh, d var trist å høre. :(

Men godt du tar det med et godt mot, så håper vi det klaffer neste mnd:)

Jeg derimot, utålmodig som jeg er kjøpte meg en digital test idag.

Tok den nå ikveld, 3 dager før ikm og der stod det gravid, så da er det ingen tvil :) :)

Lykke til videre EnMaiapire, så håper jeg du kommer etter neste mnd:)

sist jeg var gravid så fikk jeg først også svak strek lenge etter at tiden var over på billigtester, aldri fått dette hvis jeg ikke var gravid, fikk det denne gangen også(5dgr før IKM), tok da en test dagene etterpå som bare ble sterkere innenfor tidsfristen;)

lykke til tror du er gravid jeg!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...