cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 endelig satt spira hos meg og etter ett å ett halvt års prøving å MA me tvillinger i februar ifjor nå må den bare klamre seg fast i maange mnd til:) helt rart men den her ene mnd hvor jeg ikke visste ca når el var å stressa da skjedde det,så det er nok trikset ja fordet om det er lettere sagt enn gjort;) jubbiii;)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer! Veldig oppløftende lesning!! Lykke til i svangerskapet :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer!! Håper spiren klistrer seg godt fast
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer så mye! Oppløftende å lese! Håper du får et fint svangerskap :-)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 30. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2010 tusen takk for det jenter:) bare stress ned å prøv ikke tenk så mye på babylaging,veit det er veldig mye enklere sagt enn gjort for har stressa selv i lange tider,å det funka jo såå bra å ikke stresse;) lykke til å masse babystøv til alle dere som prøver:) klemmer:)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer so masse ! Skulle so ønske at eg klarte å slappe heilt av og koble ut prøvinga, trur det har positiv effekt ja.. Det får bli oppskrifta etterkvart trur eg Masse lykke til i tida framover!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 30. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2010 ja nå tror jeg virkelig på at det er det som er tingen,blitt irritert når folk har sagt det til meg..men er jo helt sant å funker supert så bare tenk kos me gubben istede for babylaging å ikke tenk over når eggløsning er,dropp eltester å slike ting,fokuser på andre ting i livet så går det til slutt skal du se:) masse lykke til å sender litt babystøv i din retning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå