millak Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Så de hadde noen helt enkle og billige på h&m, er disse ok eller har dere ville lagt mer penger i det?
tine0810 Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg kjøper på undertøysbutikken Change og på Babyshop. Har store pupper, så jeg velger å legge litt i det.....:-) Mange år siden jeg har kjøpt undertøy på HM, så de vet jeg ingenting om....
lykkelig med2 gutter Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 jg kjøptpå cubus... tenkte jeg kunne bruke de billige først, og evt invistere i noe mer "ordentlig" NÅR PUPPENE HAR STABILISERT SEG.. ER IKKE TIL Å KOMME FRA AT DE KAN VÆRE GIGASTORE DEN FØRSTE TIDEN, for så å være nogen lunde normale de siste 10mnd-2 årene en ammer.
kris10n Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 H&M er best! Jeg prøvde mange forskjellige, rimelige og dyre, men kom fram til at hm sine var absolutt mest behagelig! De tåler godt vask. Det oppleves jo forskjellig fra person til person, og jeg har ikke spes. store pupper. Men for meg-helt topp!
millak Skrevet 30. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2010 supert, takk for svar får bare prøve å se litt da. Starter med de på hm,så får jeg heller bytte om det trengs
*Lillevennen* Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Jeg har bestilt på mammatrend.no. Ønsker å føle meg litt vel, så sant man kan det. Føler meg litt mer komfortabel med litt pent undertøy. Klarer knapt tanken på nettingtruse og slaskete ammebh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå