Gå til innhold

Noen som prøver å få planlagt ks på Sykehuset Levanger???

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med dere angående møte med lege, jordmødre etc??

Fortell fortell.

Hører så mye negativt fra andre som har sittet i samme situasjonen som ikke har fått det innvilget, å må si det skremmer meg.

Fortsetter under...

Jeg skal det, men ikke pga fødselsangst... Selv om jeg har det også, i og for seg. Jeg har trangt bekken, noe som endte i et traumatisk hastesnitt sist. Gynekolog ved sykehuset hvor jeg fødte sist, fastlegen og jordmor sier det ikke kommer til å bli noe problem i det hele tatt å få ks, jeg har jo anbefalingen svart på hvitt fra gynekolog, men jeg stoler ikke på noe som helst før jeg får snakket med dem selv.

Hva er det du har hørt?? Har ikke hørt noen fortelle om dette ved Levanger, jeg...

Det er forskjell på å grue seg litt til en fødsel og å ha skikkelig angst, ikke få sove på kveldene, grine bare det blir snakk om vanlig fødsel osv... hos meg er det som sistnevnte og jeg har nylig fått innvillget ks på stolavs. jeg har dessverre kun erfaring med stolavs, og der var de veldig forståelesfulle, men jeg var nok heldig med hvem jeg traff på av jordmødre og lege, da jeg har hørt om forskjellig der å altså... men en ting skal du vite - uansett hvor tøffe de er mot deg, har du bestemt deg får du det til syvende og sist som du vil sjø. men æ prøve å overtale deg er jobben deres så forbered deg på kamp. men du bør likevell være ydmyk og pøs på med din bekymring. spørsmålet de alltid sirklerer rundt er - hvorfor vil du ha ks? hva er du redd for?

de prøver å forherlige en vanlig fødsel og negativisere ks... jeg var på samtale med to forskjellige jordmødre først som prøvde å overtale meg, da det ikke gikk ga de saken til fødselsoverlegen på stolavs og han fikk ta den enderlige avgjørelsen, han var veldig forståelsesfull og sa dette ikke var noe mer å bruke tid på da jeg hadde bestemt meg og forløselsesmetoden var mitt eget valg.

så mens jeg satt der ringte han inn til føden at jeg skulle settes opp til ks en bestemt dato pga sterk fødselsangst.

lykke til!!! :)

Veldig enig med det du skriver, sexymama83, at det er stor forskjell på å grue seg til å fødsel og det å ha angst... Jeg har nemlig prøvd begge deler, og det overhode kan ikke sammenlignes. Nå vet jeg ikke hvordan HI har det, da. Håper noen andre med erfaring fra Levanger kan svare, jeg gruer meg til samtale selv om jeg har andre tungtveiende medisinske grunner enn angst.

Jordmora jeg går til her har vært mye i Levanger i forbindelse med utdanning og etterutdanning, og hun skryter veldig av avdelinga og de som jobber der, og sier de tar hver enkelt og hennes angst på alvor. Men jeg har som sagt ikke vært der selv enda...

NN 09:14 over her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...