Gå til innhold

Bare to store egg- og uttak på fredag.... Trenger litt støtte......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har gått korte regimer, og ikke har så mange store egg?

Selv har jeg over 40 folilker- så legene ville sette meg på kort regime. Startet med 112,5 Gonal F for 10 dager siden- økte til 150 Gonal F på fredag, og idag skulle jeg øke til 225. Dette er det eneste jeg har gått på- i tillegg til Orgalutran i 6 dager.

Men jeg kunne kanskje gått på en høyere dose med Gonal F- for jeg hadde bare to store egg idag:(

Legen sa at de i flere tilfeller hadde sett at eggene kunne vokse masse i slutten på slike korte regimer. Andre som har opplevd dette?

Skal ha uttak på fredag- og er mega spent på om det er fler enn 2 egg å ta ut....

Håper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har alltid fått ut få egg. På første forsøk fikk vi ett befruktet, på andre to og på tredje fikk vi ett. Men det gikk til slutt! :) Jeg sitter her å skal føde når som helst.

Jeg var jo alltid skuffet over at det ble så få egg, men jeg har nå skjønt nå at det handler ikke om å få mest mulig egg, men å finne gullegget som en blir gravid av :)

Det kan godt hende at en av de to (evt fler) som du får ut er det som blir til en baby, masse lykke til :)

Skrevet

Hei håper!!!

Jeg forstår skuffelsen din, men det er kvaliteten som gjelder!!

Jeg har fått en god del egg, men ingen på frys!!!! Nå sist fikk jeg 18 egg, og dagen etter når de ringte var det 10 som fortsatt hang med...da jeg kom til innsett i går så var det bare 2 stk!!!!!!! ATTER EN GANG!!!!!!!!

Men....det er et STORT men her:KVALITETEN!!!!!

Vi trenger jo bare 1 som er bra:-) jeg ble selv skuffet med det samme, men jeg ruger faktisk på 2 kjempefine egg:-)))))))))))

Når du kommer til uttak skal du se at du får en god del flere egg enn 2, men tanke på at de har økt dosen din såpass betraktelig:-)

Hev hodet høyt og smiiil. Snart er du ruger av det perfekte egget!!

Klem:-)))

Skrevet

Jeg har få folikler, så har ikke erfaring på det å ha så mange små. De eggene jeg har fått ut og latt seg befrukte har blitt supre. De sier sånn generelt at ferre egg gir bedre kvalitet, noe jeg synes er logisk. Har hørt at "normale" foliklene skal vokse ca 2 mm i døgnet.

For meg har det vært slik:

1. forsøk (ivf): 5 egg ut, et befruktet

2. forsøk (icsi): 5 egg ut, tre bfruktet

3. forsøk (icsi): 4 egg ut, to befruktet

Kort regime på alle

Den tiden du er i nå er en av de fasene som er uutholdelig. Begrepet "et egg er nok", har vært en mager trøst for meg, men det er mange som har opplevelse med at det faktisk holder med det ene egget ;-)

Det er jo enda lenge til fredag, så mye kan skje!!! Ønsker deg masse lykke til

Skrevet

Tusen takk alle sammen!:)

Jeg håper at gullegget er ett av de to!

Var virkelig en liten nedtur idag- ble skikkelig lei. Og da jeg skulle gå å kjøpe mer medisin på apoteket hadde de ikke mer igjen- HJELP!!!! Kjørte rundt som en gal- og fikk endelig tak i det jeg trengte... :)

Nå er jeg så trett i hodet av alt dette, at joggeturen jeg normalt sett pleier å gjøre på denne tiden blir byttet med en time på sofaen....

Takk for gode ord nok en gang!

HEIA ALLE OSS:)

Håper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...