LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Denne uken har jeg ventet på! Jeg har ikke IKM før i slutten av uken (tror jeg), men tok en test i dag. Det var negativ så klart, men jeg har bryllupsdag i dag og hadde syntes det hadde vært veldig romantisk om vår tredje baby hadde tatt plass! Vel, får bare smøre meg med tålmodighet og vente med neste test! Lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg har også ikm i slutten av uken:) Tok en test i dag bare for morros skyld, men den var blenda hvit:p Hadde ikke regnet med noe annet heller da:) Har du noen symptomer da? Jeg var kvalm i hele forrige uke og hadde murringer hver dag. Nå er murringene gått over, men er forsatt litt småkvalm da. Har også fått litt ømme pupper:) Spennende dette!!=)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Det er jo helt tullete å teste så lenge i forveien, men jeg klarte ikke la være! Puppene er bare ømme om jeg skviser dem helt flate;), men jeg har litt stikkinger... Jeg føler meg ikke gravid nå, men håper på positiv test om noen dager.
Vårbarnet med to små Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg venter også i spenning på slutten av denne uken... Jeg tror jeg har IKM på fredag. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kjøpe en test ennå. Har vel egentlig ikke så mange symptomer. Brystene er ikke ømme med mindre jeg klemmer de veldig hardt... Men mannen min mener at brystvortene er superømfintlige, noe de også var da jeg var gravid forrige gang. Vet ikke helt om de er blitt mørkere eller ikke, vet ikke helt om de har rukket å komme seg tilbake til normal farge etter MA. Men forrige fredag, en uke etter EL, hadde jeg veldige menssmerter i mage og rygg. Og jeg har mer utflod tror jeg.. Håper så veldig veldig veldig!!! I fjor ved disse tider gikk vi rundt og snakket om at neste år... da har vi et lite barn. Men sånn skulle det visst ikke bli.
ikke i bruk Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Har IKM om 3 dager, men jeg har jo såklat testet endel allerede, selv om jeg sa at det skulle jeg hvertfall ikke gjøre Uansett, fikk jo en såvidt synlig "positiv" på fredag tror jeg det var, men så har jeg bare fått blendahvite tester etter det, å idag er jeg jo 14 dpo og føler at om jeg var gravid så ville test blitt positiv nå, selv om IKM er enda noen dager unna. Hva tror dere jenter? Å jeg som følte jeg hadde så mange symptomer... Men de er så og si borte nå, Brystene er litt ømme, men ikke så superømme som dem var, og murringen i magen er gått til å bli skikkelig mens mage, så håpet er vel ute. Men så har jeg vært litt på krigsstien de to siste dagene, og kranglet og hisset meg opp for ingenting egentlig og det er veldig ulikt meg. Og igår satt jeg meg til å grine for en ussel liten ting. Så jeg blir litt forvirret av meg selv. Men nå skal jeg til byen, og da skal det handles CB! Så får jeg prøve å holde meg i skinnet og ikke teste med en slik før imorgen tidlig.
ikke i bruk Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer så mye Paaseliten :-D Jeg var på do for en stund siden, og da kom der rosa slim på papiret, så jeg har vært å sjekket et par ganger, og det ser ut som tanta kommer ikveld, noen dager for tidlig Synes det er litt rart, for syklusene mine pleier være super stabile med kun 1 dags slingringsmonn, og denne gang er det 2-3 dager før ventet. Skikkelig skuffende, men siden det tydeligvis ikke klaffet denne mnd, så er det jo mye kjekkere med en 28 dagers syklus enn 32 dager syklus. Gratulerer til alle dere nygravide, og bedre lykke neste pp til alle oss andre
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer Paaseliten, dette var gode nyheter! Til Bare.mamma-1.ins, håper på bedre lykke for neste pp! Jeg skal forsøke å vente noen dager med å teste, selvom jeg har skuffen full av tester!
Gjest Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer så mye Passeliten:D Prøvde dere lenge?
Hurra133 Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Takk skal dere ha! Vi har prøvet siden mars, bortsett fra en måned. Det er fire ganger, tror jeg. Vi ble gravide på 4. pp med sønnen vi har nå også. Så hadde jeg en uplanlagt graviditet i mars, som dessverre endte i SA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå