storesøster&lillebror Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Da har jeg fått time til modnings-akkupunktur om 16 dager.. Er det flere her som har prøvd det eller kommer til å gjøre det?? Snakka litt med henne om hva det går ut på (at kroppen modnes på en sunn måte), men er det noen her som har prøvd det og født før tiden p.g.a. dette??
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Tror jeg skal på det på torsdag....eller er det igangsettning akupunktur... Veldig veldig spent på hvordan effekten bli siden jordmor sa det garantert ville sette i gang fødslen min...har i dag 20dager til termin
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Hei, har hatt en time med modningsakupunktur i forrige uke,og siden da har jeg hatt masse stikkinger og nedpress og jeg kjenner tydelig det skjer noe i livmora ihvertfall, skal ha en time denne uka også. Før jeg fikk nålene hadde jeg ingen kjennetegn på modning eller noe, så siden det begynte rett etter jeg fikk nålene og kom hjem, så har jeg troa på at det hjelper igang ting ihvertfall.
storesøster&lillebror Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Oi, så spennedne!!! Men hvordan kunne JM si at dette ville sette igang føselen?? Akupunktøren min sa at det som skjer i etterkant av akupunkturen, ville ha skjedd uten også, men at hun kanskje hjelper kroppen til å slappe av litt mer i musklaturen o.l, og når musklene slapper mer av, så kan jo kanskje babyen presse litt mere!!
Wopi Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg prøvde første gang på torsdag. Fikk modningsakupunktur, for å modne livmorhalsen. Samtidig satte hun nåler for at jeg skulle sove bedre, og puste lettere. Modningsakupunktur settes ikke for å sette igang fødsel, men for å modne livmorhals og kroppen din for fødsel. Min jordmor vil ikke sette nåler for å sette i gang fødsel, før jeg har gått forbi termin, fordi babyen ikke nødvendigvis er klar før det. Et godt tips er å sette av resten av dagen til hvile. Jeg var helt tom for krefter etterpå, orket ingenting! Og drikk masse vann! Min svigerinne satte nåler for igangsetting når hun gikk over termin, og fødte 1 døgn etter. Kan jo være tilfeldig, men hvem vet!
storesøster&lillebror Skrevet 30. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2010 Oi, såpass!! Egentlig synes jeg tida med lillegutt i magen går alt for fort (!!!), men håper på en måte at jeg kjenner litt forskjell når jeg endelig får litt modning! Lykke til!!
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 jeg skal det denne gangen. Håper på normal fødsel nå. Hvilken uke er dere i / mange dager igjen til termin før dere begynner? Har ikke bestilt time ennå. Er i uke 28 nå, så er en stund til jeg skal begynne med det
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Hun sa det pga hun mener at eneste som gjør at jeg ikke går i fødsel er at jeg stresser og er så sliten...og da får ikke kroppen tilgang til samme fødselshormoner... Hun ønsket ikke å gi meg mer falske rier og slikt, men mer fødselshormoner ut i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå