Gå til innhold

4 dager overtid og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke tegn på NOENTING!!! Murrer og stikker litt, men det har det gjort noen uker uansett....ikke slimpropp, ikke blod, ikke noen tegn....ennå jordmor påstod forrige onsdag at livmorhalsen var avflatet... Så sex, sterk mat, trappeløping, vinduspussing, avslapping har blitt prøvd, og INGENTING hjelper....Jeg trenger flere gode råd! (men problemet er at ungen kommer vel ikke før den er klar uansett...!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd det samme som deg... I tillegg masse kanel, og til og med milde avføringstabletter.... Nei, de må nok være klare ja! ;)

Skrevet

Blæh kan man si da:) utålmodigheten råde her i huset hvertfall!!

Skrevet

Hehe, du kan jo prøve omvendt psykologi:

"Nei, i dag passer det slettes ikke at jeg skal føde, fordi i dag har jeg tenkt meg på kino og i svømmehallen og etterpå skal jeg spise middag hos mamma.. Dessuten kunne jeg tenke meg en goooood natts søvn utn å våkne med rier.. og i morgen skal jeg dra på storhandling, Nei, den der babyen får bare finne seg i å vente et par dager til, fordi jeg skal bytte gardiner og skifte på sengene også skal jeg........."

Ja, du skjønner nok hva jeg mener;:)

2 av mine fødsler startet da jeg var i situasjoner der jeg hadde glemt det helt av at fødslen kunne starte når som helst, og jeg mest hadde lyst til å slappe helt av, sove, eller gjøre ferdig det jeg holdt på med.

Men det er kanskje vanskelig å planlegge hehehe:)

Føler med deg, og vet hvordan du har det, hvis det er noen trøst. Du er, om ikke annet, blitt mamma iløpet av 10 dager. Det er noe å se frem til ihvertfall!!

Ps: Du får lage avkrysningskalender, og lage veddemål med mannen om hvor mye dere tror du blir å gå på overtid:D

Skrevet

Hehe....det var en morsom vri! Den tror jeg jammen meg jeg skal sette ut i live:) Tusen takk...hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...