Gå til innhold

Det er helt utrolig!! Jeg er GRAVID ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarte ikke vente lenger, og testet på rd 9 på lørdag. da var den svak positiv. idag på rd 11 kom det frem et klart og tydelig kryss!! jeg er så lykkelig! håper bare dette går bra! :) :)

begynte å lure litt når jeg begynte å grine mens jeg var på et biltreff og fikk se noen fine biler! haha..

lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk!!!

Masse gratulasjoner til deg! Kos deg videre de neste 8-9 månedene!

Skrevet

Helt fantastisk!!!! Satte du inn to egg? I så fall tror jeg du venter 2 når + er sterk allerede i dag :-)!

Lykke til :-)!

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg er også GRAVID :-D Tok en digitaltest i dag på rugedag 10 ( dag 11 inkl innsettingsdagen) og det lyste GRAVID med engang. Dette var vår 5.innsetting og satte inn 2 fryseegg i naturlig syklus. Er selvølgelig veldig happy, men samtidig fryktelig nervøs!! I vår endte det nemlig i ex.u så gleden var kortvarig :-(

Lykke til videre!

Skrevet

takk takk :) jeg er overlykkelig og lettet, men det er jo fryktelig tidlig enda da.. håper veldig nå :)

jeg har satt inn ett egg så da blir det vel bare 1 :)

masse lykke til videre vil så gjerne_2010. Det er din tur denne gangen vettu :)

Skrevet

Gratulerer til dere begge...såååå fantastiske nyheter!! Alltid kjekt når noen har greid det her inne, gir håp til meg også som skal teste neste uke. Hååper jeg kommer etter, kast gjerne litt babystøv til oss rugere:-)

Skrevet

Gratulerer venterpå <3!! Så utrolig gøy :o)

Skrevet

hei frøken gjøken :) hvordan går det med deg? jeg er kjempespent ! håper det går bra :)

Ha en fin dag

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye :-)

Skrevet

Hei Venterpå<3! Jeg ruger alt jeg makter, og er så utrolig lei av å vente, samtidig som jeg er livredd for å teste negativt. Nå er jeg på rd 9, og har kjøpt tester dersom jeg er så tøff en dag at jeg tørr å "tyvteste" før tiden...... Merker jeg ikke har så store forhåpninger egentlig, men samtidig som jeg ønsker veldig at jeg tar feil.

Til å begynne med hadde jeg masse aktivitet i magen med stikking, murrringer o.l. Men nå har jeg ikke en gang ømme pupper....så hadde jeg litt rosa crinone for noen dager siden, men ikke mye. Så jeg vet rett og slett ikke jeg.....

Nå skal jeg på kino med min alltid positive kjære, så da får jeg tankene over på noe annet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...