Gjest *Jan/febKommerGullNr.2* Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Er veldig bekymra for dette, og lurer på om det er flere i samme situasjon. Hva sier legene til dere?
mammo69 Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 fikk samme beskjed på ordinær UL i uke 18. Var inne igjen i uke 22 og i uke 28 for vekstestimering. Var lenge veldig bekymret, og gikk til innkjøp av prematurklær. Skulle være forberedt, vet du;) Da jeg var på UL i uke 28, fikk jeg heldigvis den beskjeden jeg hadde ventet på...alt så normalt ut, og ungen følger sine kurver. Er godt å kunne slappe av fram mot fødselen. En ting som jeg fikk vite var at i de aller fleste tilfeller av denne tilstanden, går det bra. Det er ytterst få som får ekstremt små barn, og hvis det skal skje, bor vi i et veldig godt land med tanke på prematurbabyer. Slapp av, kos deg, og nyt den tiden du har igjen før fødselen:) Lykke til:)
Gjest *Jan/febKommerGullNr.2* Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Takk for svar:) Jeg er ikke så bekymret for veksten, ettersom jeg ikke ble satt tilbake en eneste dag på ordinær ul. Skal på ny ul denne uka hos lege. De sa det ikke var noe å bekymre for, men de ville sjekke underveis allikevel. Men så kom jeg hjem og begynte å lese om dette på nett. Og fant masse om missdannelser og slikt.. Ble redd da! Så får flere tilbud om forstervannsprøve leste jeg. Men jordmor sa ingenting til meg om noe annet en vekstestimering. Har en gutt fra før som var 4kg ved fødsel. Men betryggende at dere heller ikke har fått noen annen informasjon enn meg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå