Junigull 08 + julispire Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Nå venter jeg bare på at tanta skal dra sin vei, og forhåpentligvis bli borte en stund! Har kjøpt inn el-tester og er veldig klar for å teste om noen dager. Syklusen har vært på 26-28 dager de siste 3 mnd, men alltid regelmessig på 28 dager før det. Ingen hormonell prev siden mars (gikk da på pilla i 1 hel mnd etter fødsel i 2008..) Har jeg rett når jeg mener jeg bør begynne å teste etter syklus på 26 dager? Takker for hjelp og råd!
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Da er vi i samme båt:) Har nå besøk av tante og venter på at hun skal dra om noen dager, og etter det starter vi med skikkelig prøving. Har også kjøpt inn EL-tester:) Vil ikke at det skal ta ike lang tid nå som med nr2, da tok det rett over 1 år fra vi begynte å prøve og før det klaffet:s Har du mange barn fra før?
Junigull 08 + julispire Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Vi har ei nydelig lita jente som var 2 år i juni. Så 3 år mellom blir bra, om vi får til det da. Hvor har du kjøpt el-tester? selv har jeg bestillt tester fra billige-tester.no. Så stor prisforskjell fra apoteket! Men Hedda var vi ikke skikkelige prøvere, var mer skjer det - så skjer det. Hoppet av i svingen i usikre perioder, og det gikk fint i 6 mnd. Men selvfølgelig var gleden stor når vi testet positivit. Nå som vi igår mer inn for det er jeg redd det skal ta lenger tid. Så fokuserer veldig på at ikke baby-laging skal være for langt fremme i panna.. er bare ikke så enkelt. Hvor mange barn har du fra før? Håper det klaffer fort for oss begge!
Junigull 08 + julispire Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Ser jo nå at du har 2 fra før.. Hvor er dere bosatt?
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Ja det er ikke bare lett å gjemme den tanken bake i hodet om at man vil blir gravid fortest mulig. Jeg har kjøpt tester fra samme sted som deg:) slike tester er jå rådyrt på apotek. Jeg kommer til å begynne å teste etter EL nå på lørdagen, vet jeg har EL litt tidlig da jeg har kort syklus. 3 års aldersforskjel er perfekt synes nå jeg:) det er 3 år og 3 måneder mellom de to første og det vil bli ca det samme hvis det klaffer med en gang nå. Men er redd for at det kan ta like lang tid som sist eller lengre. Jeg bor i nordland, enn du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå