Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hei! Du tapre og flinke kvinne holder ut ser jeg!!! Ikke gi deg!!! Hvordan går det? Er du midt i kort regime? Det virket på meg denne gangen! Når har du ut og inn? Hvilke medisiner kjører de på med? Håper du lykkes kjære deg!!! Åhhh som jeg håper for deg!!!!!!!!!! Klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nifficat Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Kjære Nurket. Prøvde å sende deg en PM, men der var det fullt, gitt :-)) Så koselig å høre fra deg Håper alt går bra med deg, og at formen din er fin!! Nå er det ikke lenge igjen før du får hilse på Lillenurk 2 :-))) Vi har bestemt oss for å prøve et ed-forsøk, før vi gir oss helt. Sa jeg ett,...hmmm....vet ikke om jeg er heeelt klar for å gi meg etter bare ett, men vi får se Tenkte å prøve en aller siste gang med egne egg, i ventetiden på ed. Sjansene er sånn ca 5%, men vi tenkte å prøve noe vi ikke har prøvd før, nemlig kort regime (+ menopur). valgte CFC, mye pga av økonomien. En helt annen oppfølging enn på Hausken, men vi har jo vært gjennom dette før, så vi vet jo sånn ca hva som må gjøres Hausken er jo bare helt fantastisk og unik, men vi må dessverre tenke økonomi (siden ed er ganske så dyrt, og siden sjansene våre for å klare det selv er så små), så ble det CFC. Men regner med at det blir ed på oss nå, og det skal bli greit å avslutte denne delen av prøvingen (med egne egg). Merker at disse 2 1/2 årene har tatt på, så vi får se hvor mye mer vi orker av dette. Husker du skrev en gang, Nurket, at man skal jo leve etter disse forsøkene er over også, med alt man tar med seg av skuffelser, nedturer, tårer, smerter, spenning....... Det er jo noe å tenke på. Men så er det; skal alt det man har vært gjennom være forgjeves??? Kos deg masse, masse i den siste delen av graviditeten. Du får verdens BESTE julegave. Håper vi fortsatt kan holde kontakten!! Kjempestor og god klem fra Niffi................................. som håpa ho ikke var altfor negativ i dag Kan jeg forresten spørre hvilke medisiner du brukte på det siste forsøket ditt???
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 Hei vennen! Spørr alt du vil! Har rydda i boksen...de fleste pm var jo fra deg...he he he... Skal vi se...jeg husker faktisk ikke helt...tenke, tenke...jeg tror det var slik...har kastet det meste av de greiene...og hodet helt tomt!!! - Endometrioseoperasjon (dette hadde jeg både en liten stund før Nurket1 og Nurket2...) - Dhea i forkant som skulle stimulere eggene...fikk ut bare to...men det ene fungerte det.. - Prednisolon...bet demp i fht endometriosen Kort regime, altså spray kort tid... - Suprecure? - Puregon, tilbake til gamle gode, og mindre doser faktisk... - Ovitrelle? - Klexane - Cyclogest brukte de to siste til uke 12...litt lei kan man si... Tror det var dette jeg brukte...merkelig at det går an å glemme den behandlingen??? Magen vokser og jeg kan fremdeles ikke tro det når noen sparker meg i magen...veeeeeldig ydmyk og takknemlig... 9 forsøk var det som skulle til...11 hormonbehandlinger...to avbrutte forsøk...misstet flere...3 år og liter med tårer... Hjelpes...men det har vært tøfft dette og...det er ikke sånn vips..."nå er jeg gravid hurra hurra..." Jeg har vært liiiiiivredd! Og innimellom tar angsten meg enda... Tøfft dette....men den som intet våger... Hold meg gjerne oppdatert...er lite her inne men...send gjerne pm... Lykke til kjære deg! Det kan gå bra enda...tenk bare på meg du!!! Klemmmmmmmmmmmmm
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 Hvordan går det?
nifficat Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Kjær Nurket. Takk for svar ) Jeg er på sprøytedag 8 i dag, var på ultralyd for 2 dager siden og hadde 5 folikler tilsammen (en på 5, to på 10 og to på 11 mm, livmorslimhinne på 8mm). Aner ikke hvorvidt det er ok eller ei, ikke store eggprodusenten, men det er muligens ett egg der ) Kjenner at jeg egentlig bare vil bli ferdig med dette forsøket, slik at vi kan konsentrere oss om ed-forsøk om noen mnd. Jeg begynte med ovitrielle for 2 dager siden, og skal til ny ul på tirsdag. Hvis det ser ok ut, drar vi til CFC i slutten av neste uke. Er ganske øm i magen nå, nesten mer enn da jeg gikk på langt regime. Var du det, Nurket? Tenkte også at jeg skulle be om hcg-støtte. Får jeg det ikke, så bruker jeg resten av pregnylen jeg har fra siste forsøket. Brukte du det? Håper alt går bra med deg og Bittelille-nurk ) God klem fra Niffi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå