Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER MANDAG 30.08.2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager...har vel egentlig ikke lov å si dette høyt med tanke på alle dere som er på overtid, men jeg sier det allikevel...JEG ER DRITTLEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM UT NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 dager til termin, maks 11 dager til igangsetting. Håper de setter igang før, er lei av sykehuset...

Skrevet

20 dager igjen...men forhåpentligvis titter han frem før :))

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

10 dager! Eller 34, med to ukers overtid? :-p

Skrevet

UndrendeUllteppe: Blir det ikke 24 hvis vi regner to uker overtid? Kjente jeg ble litt stressa her, om jeg har regna feil... Men to uker(14 dager) + 10 dager tror jeg blir 24..var iallefall slik da jeg gikk på skole,hehe;)

Uansett, vi skal nok føde før det har gått 10 dager, selv om helgen ikke gikk som planlagt;)

Skrevet

28 dager igjen! :-)

Skrevet

23!!! :D :D :D :D :D Hurra! :D Nærmer seg for meg også! :)

Og så føder svigerinna mi i dag!!!! : D: D:D

Skrevet

Jeg har hele 72 lange dager igjen jeg... Men plutselig sitter vi der med enda en liten en! Åååh som jeg gleder meg!

Skrevet

-5 her, og ingen tegn til at han vil komme med det første.. :(

Gjest veslavår ~høygravid~
Skrevet

40 dager - og høygravid :)

Skrevet

10 dager her også, men Underende Ullteppe; Det var vel lange dager da ?? Er da MAX 24, ikke 34 vel??? (= (= (=

Skrevet

Jeg har 83 dager igjen til termin, og de skal nytes :) Blir nok lei til slutt jeg også, men nå er det kun kos :) Skal pusse opp underetasjen på huset, og stua mi før prinsen kommer, så har nok å bedrive tiden min med for å si det sånn :)

Du må ha lykke til, så håper jeg du slipper og gå så alt for lenge over! :)

Skrevet

27 dager igjen til ul termin, å 14 dager til jeg blir satt igang:) gleeeeder meg!

Skrevet

16 dager til termin. og hvis jeg går to uker over og blir satt igang blir det vel 30 ... men satser på det blir nærmere 16 ;)

Skrevet

-7 dager.. Nå er vi klare for litt action :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi, joda det er jeg som regner helt feil, heldigvis!!

Skrevet

-1 idag. Termin igår.

Skrevet

24 dager igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...