Gå til innhold

En smule flaut, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det er normalt å drømme mye rart når man går gravid... Og e har drømt mye om sex. Drømmer f.eks at e får orgasme, og så våkner e og magen er hard akkurat som etter en orgasme. Noen andre som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt helt utrolig merkelige drømmer hehehehe ikke om sex riktignok men om ALT annet...

*Fra å kline med hunden vår (jah, jeg frika skikkelig ut da jeg våkna etter den drømmen, utroooolig ekkelt haha)

* å vandre rundt på sykehuset på jakt etter en pumpe for å pumpe luft i fødeballe :P

* å vandre rundt på kjøpesenteret dagen lang med ungen i armkroken, * å vandre splitter naken forran hele familien og alle vennene mine for så å plutselig sitte i en bil med filletanta mi og nesten kjøre på en isbjørn?

Tror nok rare drømmer er vanlig ja (håper i allefall det) det kan ikke være at du drømte om det nettopp fordi kynnere gjorde magen din hard? På samme måten som at man drømmer man er på do,da man ligger og sover å blæra er sprengfull? :P

Skrevet

Tror veldig på at disse rare drømmene som ikke henger sammen i det heletatt hører med, har hatt det fra dag 1 i svangerskapet, nesten slik jeg finner ut at jeg er gravid. Hadde det akkurat likedan med førstemann også....

Litt frustrerende... er jo like sliten når jeg våktner som når jeg la meg, for det skjer så mye rart i drømmene mine som ikke henger sammen i det heletatt, kroppen er jo i helspenn gjennom hele natta.....Men det går heldigvis over når junior har kommet ut:) gikk i allefall over med førstemann da:o)

Skrevet

Ingen drømmer om sex her i gården, men mange andre fargerike drømmer som jeg såvidt husker når jeg står opp, de fleste er bare fantasi/eventyraktig. Men har økt hyppighet når det gjelder sanndrømmer:S Så dagene er fulle av "dejavu"-opplevelser pga drømmene. Har alltid hatt sanndrømmer, men nå har det tatt helt av. Hvor blir det av overraskelsene liksom:S

Skrevet

Det har jeg opplevd men det gjorde jeg også før jeg ble gravid.. :) Ofte når jeg drømmer om sex våkner jeg av at jeg kommer i søvne, hehe veldig rart men absloute ikke dumt :P

Skrevet

Jeg hadde en dagdrøm i dag mens jeg lå med akkupunktur nåler! Var litt døsig, men sovnet ikke helt. Da begynte jeg blutselig å fantasere om å bli tatt bakfra av en fremmed mann... Etterpå kommer akkupunktøren inn og sier "du har vel mange rare tanker når du ligger her"! Hallo? Det har han aldri sagt noe om før! Hvorfor akkurat i dag? Selv om jeg ikke tror på sånne mystiske ting ble jeg pittelitt flau likevel...

I natt drømte jeg at slimproppen gikk. Men det var ikke så enkelt... Jeg hadde tatt av dekkenet på en hest, også var det så mye rester etter dekkenet igjen i pelsen på hesten (har ikke tatt i en hest på 15 år forresten), også gikk jeg inn for å finne en strigle så jeg kunne børste hesten ren. Når jeg kom ut igjen hadde noen tatt med seg hesten og ringt politiet og anmeldt meg for vanskjøtting av dyr! Det var snø, og jeg stod i bare truse og genser. Akkurat da går slimproppen og jeg har trusa full av slim og blod. Prøver å fjerne det meste med snø, for jeg må jo få tilbake hesten min! Mens jeg går rundt og forklarer folk hva som har skjedd (venninna mi som er politi ble så klart involvert), passet jeg på å ikke snu rompa til noen så de kunne se blodflekken. Utrolig stressende, samtidig som jeg var veldig fornøyd med at slimproppen endelig var løsnet! Ble litt skuffa når jeg våkna og senga var helt tørr... Uansett, merkelig setting for en drøm. Jeg driver ikke med hester i det hele tatt.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg:p Hehe:) Drømmer ikke bare om sex.. Men alt mulig rart. Drømte en natt e slo mamma helseløs:O Det var lite moro!:( Og mye om utroskap... Hehe, mye rart en skal oppleve som gravid:p

Skrevet

Hehe, hadde en utrolig rar drøm i natt om at jeg var utro mot min kjære.:( Da var jeg utrolig glad når jeg våknet opp igjen, at det var min kjære som var ved min side og at det bare var en drøm. Har også drømt utrolig rare drømmer, ikke bare om sex men om så mye rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...