mamma til 3:) Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 sjuk på!!!!:( Er fødeklar i morra i følge UL termin... Og ligger nå rett ut med forkjølelse/influensa og syns fryktelig synd på meg selv:p Og i tilegg skikkelig omgangs-syke følelse... Fader altså! Passer ikke nå!!!!! *syte syte*
Gjest Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 åh så kjedelig Jeg har fått skikkelig halsbetennelse og forkjølelse, og på toppen av det brakk jeg muligens tåa i dag, men har heldigvis 4 uker igjen til termin så det kan gå seg til innen det... Ønsker deg masse god bedring, håper du rekker å bli helt frisk og uthvilt innen babyen kommer
nuni Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 ja det er innmari kjedelig å bli syk såå nær termin, men det er jo tiden for det...leste et sted at hvis fødselen starter så setter kroppen sykdomsfølelsen til side mens du føder :-) er jo lov å håpe på det
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Uff..Ikke noe morro å være syk. I hvertfall ikke når man er høygravid og fødeklar. Desverre er dette typisk tida for å bli syk på Ønsker deg masse god bedring og plei deg godt selv. Håper du kommer deg fort nå. Stor klem
mamma til 3:) Skrevet 30. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2010 Takk takk:) Unga har vært sjuke, så er jo ikke så overraskende at e og blei sjuk. Det som er mest frustrerende er vel at samboeren bare tenker penger og reiser på jobb. Så 2-3 timer med søvn og ikke i form for så opp å ordne de til skola og barnehage. Mye klaging her:p Var faktisk like forkjøla rundt sist fødsel; og JA kroppen ordner virkelig opp!! Det er helt fasinerende å se og oppleve! Når fødselen starta skikkelig og e lå med rier og ho skulle ut forsvant sjukdommen helt. Og det var helt sprøtt. Det kom tilbake rett etterpå, men trøsten er jo at kroppen ordner opp om fødselen skulle starte:)
lykkelig med2 gutter Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 det var littgod høre. jeg er også veeeeldig forkjøla blitt, og settes iagng til fredagen. jeg var nesten litt redd de utsatte igangsettelsen nå som jeg ikke er helt 100%, men trenger sikkert ikke være redd for det da
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Uff, jeg synes vi skal ha lov til å syte!! Det er helt utrolig dårlig timing å bli syk sånn rett för termin, når man kan gå gjerne et eller flere år mellom hver influensa ellers....grrr.... Jeg har i dag ti dager til UL-termin...har ligget med höy (!) feber hele helga. I går kveld begynte jeg å få vondt i leddene og litt småhoste, ellers ingen tegn på at det faktisk var influensa det var snakk om. Fikk jo Trimetoprim for uvi'en de mente jeg hadde, som de så mente jeg ikke hadde likevel...men, jeg skulle likevel spise opp kuren...startet på tirsdag. Og jo takk, söndags morgen våkner jeg med röde prikker over hele overkroppen. Har snakket med en gynekolog på föden som sa at jeg skulle slutte med tablettene, det kunne väre den allergiske reaksjonen som ga meg feber. *håpehåpe* I dag våknet jeg med eeenda flere prikker...rygg og mage/bryst er helt brannrödt, heldekkende altså, hehe...og armer og lår ser riktig så nice ut! Ingen i ansiktet enda...bank i bordet! Det eneste jeg tenker på nå er å bli frisk og IKKE föde! Jeg nekter! Det var ikke slik jeg forestilte meg födselen/dagene etter...hjernen min har gått inn i en fornektelsesmodus...jeg er IKKE gravid og jeg skal IKKE föde för jeg er blitt frisk! Hehe... God bedring til oss alle sammen!!
mamma til 3:) Skrevet 30. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2010 Ja syns vi skal ha lov til å klage:p Uff stakkars deg da:( Var ikke måte på som du hadde blitt dårlig med dumme ting! Hehe, ja det tenker e og. Nå får ho bare holde seg inne til e er blitt frisk igjen:p God bedring:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Dro innom legen for ny urinpröve og crp etter beskjed fra föden...urinpröven var fin den, mens crp lå på 104...ikke helt bra, men likevel ikke faretruende höyt. Legen ville se på meg, og etter en undersökelse mente han at jeg skulle på föden en tur. Der ble det ctg, UL, samt ultralyd av nyrene som viste lett utspilt nyrebekken på höyre siden. Men, dette var helt vanlig i tredje trimester, fordi ungen presser på höyre urinlederen mer enn venstre, kan gi infeksjon men det var lite sannsynlig i mitt tilfelle siden de andre prövene de tok på sykehuset var fine, og det går tilbake av seg selv etter födselen. Så feberen og den höye crp'en skyldes sannsynligvis en sterk allergisk reaksjon mot trimetoprimen, og jeg skal tilbake på onsdag for en sjekk, med mindre jeg blir verre. Men de trodde jeg kom til å bli raskt bedre nå. Og jeg föler meg bedre allerede! Sorry, ble mye dette, tenkte bare gi en liten oppdatering. Hvordan går det med dere andre da, er formen på opptur eller nedtur?
mamma til 3:) Skrevet 30. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2010 Kjekt med oppdateringer:) Må jo passe på hverandre her inne:) Godt du føler deg bedre!.. Tja formen er bedre enn i natt, men kunne godt vært bedre. Gruer meg til natten... Tett nese, slim og kvalme:p Jaja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå