Gå til innhold

Merker ingen ting lenger, 11+3 i dag :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker ingen ting lenger, ingen symptomer, ikke så oppblåst som før, ikke kvalm eller sliten.. er det bare jeg som har tippet over i 2.trimester å slipper alle slitsomme ting, eller er det noe rart på gang.. noen som har opplevd noe slikt tidligere.. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt fra rundt uke ti har jeg hørt. Er straks inne i uke 11 selv, og har mindre symtomer osv og. Men ettersom det ikke er kommet noe ut eller noe, er det nok bare bra inni der :)

Skrevet

Det er nok helt vanlig det du opplever.

Skjedde med meg også på den tiden i mitt første svangerskap, alt var i sin skjønneste orden da hvertfall.

Begynnelsen på 2. trimester var nesten surrealistisk, det var absolutt ingenting som sa meg at jeg var gravid. Merket ikke noe til symptomer, var i tipp topp form, ingen mage som var poppet ut enda.

Jeg kom til og med til ordinær ultralyd og tenkte med meg selv at jeg tror ikke noe på dette før jeg får se det med egne øyne. Det ble straks litt mer realistisk når jeg fikk se den lille som låg inni magen og beveget på seg :-).

Skrevet

Tusen Takk begge to! Detta var virkelig betyggende å høre... det er litt uvirkelig ja, ikke merke noen ting lenger, har vært plaget veldig med kvalme og sånn, men nå er alt tipp topp... takk for betryggende ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...