Gladjenta :) Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Litt usikker på når man skal gjøre det? Lille vår er litt over 5 måneder og det er tydelig at det er litt kjedelig å ligge og ikke se innimellom Men jeg synes hun er så lita enda?? Så det var ei som nevnte i et innlegg at baby på 3 mnd syntes det var kjedelig og at de da endra til sportsdel.. DA skjønner jeg jo at lille hos oss er utålmodig!!!?? Deres tanker??
lykkeligmor til to<3 Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Heiiiiiiiiiiiiiiiiii;))) Mener at så lenge du har sportsvogn med full liggestilling er det bare å kjøre på. Men ikke la snuppelura sitte for lenge i gangen fram til hun klarer å sette seg opp selv. Mini her er 6 mnd om en uke, setter seg opp når han sitter i vippestolen. Vi har begynnt å bruke sportsdelen nå. Kos dere på trilletur:))) klem
lioness* Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Seks mnd. Jeg holdt igjen i ganske mange uker (mini lå og tok situps i vogna for å prøve å følge med på hva som skjedde over kanten) før jeg satte han opp i ca 45 graders vinkel. Ikke så heldig å bytte for tidlig, før muskulaturen kan støtte opp kroppen og skjelettet.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Kjøpte ny vogn for noen dager siden for den vi hadde ble ødelagt. kjøpte da kun sportsvogn med mulighet for å kjøpe bag senere. Mini er 5 mnd om noen dager:) Han ligger i vogna som regel, hender vi løfter han litt opp i ryggen,men kun i korte perioder av gangen:)
Ørjas Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg begynte m sportsdel når poden var 6.mnd... Det tror jeg er ganske vanlig... Mange av vognbagene begynner også å bli små da, særlig hvis man bruker voksipose eller lignende...
Nikki 75 Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Vi byttet for et par uker siden, poden er straks fem måneder. Han sitter jo ikke så godt, men selv i nesten liggende stiling har han bedre oversikt i sportsdelen, og koser seg tydelig med det.
Påanigen :) Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Hei dere. Jeg hadde faktisk tenkt å ta ut vognbagen når hun begynner å bruke pose i vogna. Vi har en teutonia som vi bare setter bagen rett oppi sportsdelen. Posen får ikke plass i den lille bagen vår, og hun er ganske stor. Hun er bare tre mnd, og jeg tenker jo ikke å løfte ryggen i sportsdelen da, men bare ha henne liggende. Hva syns dere, høres det dumt ut? Er litt grønn da dette er min første baby.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Fine Stine: Nei så lenge det er full liggestilling på vogna syns jeg ikke det høres dumt ut i det hele tatt:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå