Gå til innhold

Når byttet du fra vognbagen til sportsdel på vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på når man skal gjøre det?

Lille vår er litt over 5 måneder og det er tydelig at det er litt kjedelig å ligge og ikke se innimellom ;)

Men jeg synes hun er så lita enda??

Så det var ei som nevnte i et innlegg at baby på 3 mnd syntes det var kjedelig og at de da endra til sportsdel..

DA skjønner jeg jo at lille hos oss er utålmodig!!!??

Deres tanker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heiiiiiiiiiiiiiiiiii;)))

Mener at så lenge du har sportsvogn med full liggestilling er det bare å kjøre på. Men ikke la snuppelura sitte for lenge i gangen fram til hun klarer å sette seg opp selv. Mini her er 6 mnd om en uke, setter seg opp når han sitter i vippestolen. Vi har begynnt å bruke sportsdelen nå.

Kos dere på trilletur:)))

klem

Skrevet

Seks mnd. Jeg holdt igjen i ganske mange uker (mini lå og tok situps i vogna for å prøve å følge med på hva som skjedde over kanten) før jeg satte han opp i ca 45 graders vinkel. Ikke så heldig å bytte for tidlig, før muskulaturen kan støtte opp kroppen og skjelettet.

Skrevet

Kjøpte ny vogn for noen dager siden for den vi hadde ble ødelagt. kjøpte da kun sportsvogn med mulighet for å kjøpe bag senere. Mini er 5 mnd om noen dager:) Han ligger i vogna som regel, hender vi løfter han litt opp i ryggen,men kun i korte perioder av gangen:)

Skrevet

Jeg begynte m sportsdel når poden var 6.mnd...

Det tror jeg er ganske vanlig...

Mange av vognbagene begynner også å bli små da, særlig hvis man bruker voksipose eller lignende...

Skrevet

Vi byttet for et par uker siden, poden er straks fem måneder. Han sitter jo ikke så godt, men selv i nesten liggende stiling har han bedre oversikt i sportsdelen, og koser seg tydelig med det.

Skrevet

Hei dere.

Jeg hadde faktisk tenkt å ta ut vognbagen når hun begynner å bruke pose i vogna. Vi har en teutonia som vi bare setter bagen rett oppi sportsdelen. Posen får ikke plass i den lille bagen vår, og hun er ganske stor. Hun er bare tre mnd, og jeg tenker jo ikke å løfte ryggen i sportsdelen da, men bare ha henne liggende.

Hva syns dere, høres det dumt ut? Er litt grønn da dette er min første baby. :P

Skrevet

Fine Stine:

Nei så lenge det er full liggestilling på vogna syns jeg ikke det høres dumt ut i det hele tatt:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...