Gå til innhold

blir sprø av venting å er såå spent :)

cessy*og prinsessa si* <3

Anbefalte innlegg

Mensen er nå 5-6 dager på overtid,har suuperømme brystvorter,gulaktig elslimlignende utflod,tappen er langt oppe,myk utenpå å hard inni å helt lukket kjennes det ut som. tisser i ett sett,på do ca 2 ganger i timen jo. Eneste mnd jeg har gitt F.. å roa helt ned,ikke engang vista når el var..vi har prøvd sia april ifjor etter en MA me tvillinger i fjor februar,så syns virkelig det er min tur nå altså:)

Har bestillt tester å de kommer i posten imorra forhåpentligvis,så blir en alt for spennende morgen imorra;)

hva syns dere da jenter?:)

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAAAAA ;)

tatt 2 tester å begge er positive;) skjønner ikke det helt enda,helt uvirkelig..men denne gangen må bare spira holde seg fast i 7-8 mnd til;)

kor arti at så mange av oss slitere er blitt gravide,å vi har samme termindato og,jeg har 5 eller 6 mai:)

stoor klemmer:)

å jeg svarer like greit begge plasser og;) tusen takk,er så rart at det er min tur å bli gratulert:)

Ja denne gangen skal vi følge hverandre ut å så gøy at vi skal ha helt samtidig,blir jo eksta stas da:)

har fulgt masse med deg å dine tråder,har bare prøvd å ikke være så engasjert selv å det trur jeg har hjulpet meg mye:)

store klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...