Lilledrøm Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Selger min CB fertilitetsmonitor for kr 850 inkl porto. Jeg fikk aldri tak i noen brukt, så jeg kjøpte ny på apoteket og brukte den kun i 2 mnd føre spiren satt !!! Er np 14 uker på vei her ) Kan virkelig anbefales, viser deg nøyaktisk Når du har eggløsning. Norsk bruksanvisning er med. Veldig enkel og morsom å bruke.. Vil kun ha seriøse interesser, var flere som bare Måtte ha denne for litt siden, men svarer plutselig ikke mere da jeg hadde holdt den av,..
12Januarspire Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hei :-) Er denne bedre enn CB eggløsningstester? Jeg har kjøpt en pakke av dem å skal teste for første gang i morgen. Kjempe spent :-)
Lilledrøm Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Hva si\om er best vet ikke jeg, men denne starter du og følger hver dag hele mnd,, Den lærer seg Din syklus,, Tror den er hvertfall ikke dårligere ) Lykke til, spennende tider da )
Lilledrøm Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Ingen som vi sikre seg dette utrolige hjelpmiddelet ?? Jeg kan virkelig skryte av den ;))
missme Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 jeg er veldig fornøyd med min, selv om vi ikke har lyktes enda, men så er det andre syklus jeg har den. Føler den er mer nøyaktig enn EL testene,da denne viser når fruktbarheten øker og det nærmer seg EL, på EL testene viser den kun EL.
Lilledrøm Skrevet 31. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2010 Lykke videre ) Den er meget nøyaktig slik jeg følte det, dessuten er det faktisk litt moro å følge med på dette også Tipper du straks har Lykken på din side her !!
Liten2012 Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Hei! Jeg kan tenke meg å kjøpe den, jeg! (:
Lilledrøm Skrevet 31. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2010 Sender deg en personlig melding her jeg )
Lilledrøm Skrevet 2. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2010 Ja, nå er den solgt her, ble plutselig 3 stk som ville ha den ) Lykke til videre, anbefaler deg å få tak i en sånn.
LHHR Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Får man kjøpt den på alle apotek? Har sett at de selger test pinner (eller hva det heter). Men ikke sett den til salgs noen sted. Må man bestille den på apotek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå