mammaen til 2+1 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 har en dr.brown pumpe fra forrige gang jeg ammet.. (1,5år siden). Fikk det ikke skikkelig til da, får det ikke til nå... tar evigheter å pumpe ut og jeg må hele veien følge med og snu og vende.. kjempeork rett og slett! er det denne pumpa som er dårlig? eller kan de være brystene mine? noen erfaringer med denne pumpa?
Formerly known as Tina Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 jeg hadde også veldig problemer med å få pumpet (avent pumpa), men så kjøpte jeg medela og den er helt super!! Den pumper lett som bare det. Plutselig er fryseren full av melk igjen:-) Et tips jeg bruker når jeg absolutt ikke får ut noe, er at jeg lar henne suge litt først og så pumper jeg når hun har satt alt i gang. Jeg sitter gjerne å pumper mens hun spiser på det andre.
ak77 Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Fikk plutselig problemer med min, og da fant samboeren ut (teknisk geni han) at det manglet en liten gummiring på den lille tuten som skal festes i pumpehåndtaket. Sjekk om den er der... Eller ta med pumpa dit du kjøpte den, og be de sjekke den. Min funker kjempegodt de få gangene jeg trenger å bruke den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå