mia engel&fia frøken Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 veldig sliten og sur over hele bebi prøvinga. klarer ikke se for meg at jeg noen gang orker å ha sex igjen. men skal vi få barn et barn til så må vi jo det.. noen tips til å få opp lysta, mennen er så ivrig så jeg ser mest på han som irriterende. hjelp meg...
Gjest Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Slutt med å tenk på babyprøving. Legg det heile på hylla og fokuser på forelskelse og kjærligheit. Sex er noko ein har fordi det er godt og med ein person ein elskar. (ikkje alle som har det slik, men) Dersom ein har sex kun for å få barn, så blir ein fort omstilt til å vere ei "babymaskin" noko som ikkje tenner noko serleg og ein kan rett og slett føle seg usexy. Kven vil ha sex når ein føler seg som ein dass? Mentaliteten må vere med om det skal bli noke nytelse (ein stor del av nytelsen ligger i hovudet!). Så, slutt med aktiv babyprøving (lurt å bannlyse dib ei stund, eller er det lett for å bli "revet med"). Men dropp prevansjon. Nyt kvarandre og gjer gjeren noko romantisk eller kinky for å få opp gnisten. Og sist men ikkje minst: snakk med mannen din om dette! Forklar korleis prøvinga går deg til hovudet (slik som den gjer med mange her inne) og forklar at det ødelegger lysta di. Få han til å forstå, så skal de nok klare å finne igjen lysta di! Lykke til!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Det første tipset jeg vil i deg, er at du må prøve å slappe av. Utover det, kanskje se film sammen, kle deg litt sexy, overraske både deg selv og mannen kanskje. Så vil jeg bare si at om du overhode ikke ønsker å ha sex, så la det vær... Håper dere får det til å klaffe om ikke så altfor lenge.
mia engel&fia frøken Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2010 takk! står over i kveld og håper lysta melder seg snart, har el til fredag, eller pleier hvertfall å ende å den tid i syklus gidder ikke teste lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå