Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Vi har regndress fra name-it til snuppa vår på 19 mnd, og er kjempefornøyd! Hun eeeelsker søledammer, men har aldri vært våt gjennom! Den er tynn og veldig god for henne å bevege seg i, men har for oss vært veldig slitesterk. Vi har derfor kjøpt en lik i større så hun har til neste år også, så jeg anbefaler gjerne Vet ikke med vanlig regntøy da...
rosa og en blå Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 det du skal se etter er: glidelås på jakka hette som kan ta av romslig bukse gjerne litt stram rundt handledda (blir ikke så fort vår på genseren) og strikk under. jobber i b-hage. eneste forskjell er dette. ikke merke. har aldri sett noen bli våt på ryggen for å si det sånn.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Ja jeg sverger egentlig til reflex, selv om den ikke har glidelås..har faktisk ikke sett mange regntøy som har glidelås! Uansett min aktive 3 åring har aldri blitt våt med reflex.. Nå har jeg kjøpt ett billigt name it regntøy til minstesnuppa som reserve..likte så godt fargene..men har jo ikke peiling om det er bra:) Men det er det visst:)
hjerterom Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Reflex-regntøy har glidelås, og det har veldig mange andre og. I tillegg har man knapper eller borrelås utenpå.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 PS: Jeg liker også Reflex sitt regntøy godt, men snuppa sitt klare førstevalg er name-it, så vi går for det videre
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 ja herregud måtte sjekke reflex sitt regntøy nå og ja klart det har glidelås:) blandet litt...
lille sprelle Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 kjempefornøyd med det vi brukte i fjor ihvertfall! mykt og godt - og tett.
Sommerfrisk Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Super fornøyd! Og jeg har travet igjennom det meste av regntøy. Det er mykt og lett å bevege seg i. Reflex sitt regntøy fikk ikke vi tatt glidelåsen helt opp uten at det ble ubehagelig. Men NameIt passet helt perfekt. Og så var det billig! Billigere enn Lindex husker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå