Maigutt07 + maijente10 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Vi skal til Tyrkia i september, og vesla vil da være 4 mnd. Noen som har noen positive og negative erfaringer å dele?...
Terese med to jenter Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Jeg har vært med en baby på 3 mndr... Det gikk veldig greit, ammet når flyet lettet og landet, vi hadde med vogn, sånn at han hadde en ordentlig å sove i på kveldene når vi skulle ut å spise. Ellers så hadde vi knapt med bleier på flyet, ikke i forhold til normalen, men skulle selvfølgelig bæsje mye mer enn vanlig hehe.. så ble det forsinkelser i tillegg.. Det er jo en veldig grei alder å reise til syden med baby.. Verre når de er 1 år tror jeg Goood tur!
SagflisiHåret Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 En parasoll som du fester til vogna kan være praktisk. Det ser idiotisk ut men skygger godt for sola. For eks hvis babyen skal sove i vogna. Og en solhatt (sånn med en liten skjerm). Høy solfaktor og kanskje en UV-beskyttende badedrakt? Ellers er det ingenting spesielt å tenke på tror jeg. Vi var i syden, et annet sted vel å merke, men de hadde bleier og godt utvalg av babymat.
Nikki 75 Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Myggnett er fint å ha! Og så er det lurt å pakke mye babyutstyr som håndbagasje, det fikk jeg i alle fall erfare da bagasjen ble forsinket.... De har selvfølgelig bleier og slikt i utlandet, men ofte til en mye høyere pris enn her hjemme.
SagflisiHåret Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Ja, bleiene var dyre, men vi orket ikke stappe bagasjen full av bleier. Det blir en avveining dere må ta. Er det mye mygg ulike steder i syden? Vi så ikke en eneste mygg eller flue der vi var...og vi bodde i en liten landsby, i utkanten av den ved "skogen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå