Gå til innhold

Noen som har vært i Syden før med baby? Råd og tips mottas med takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Tyrkia i september, og vesla vil da være 4 mnd. Noen som har noen positive og negative erfaringer å dele?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært med en baby på 3 mndr... Det gikk veldig greit, ammet når flyet lettet og landet, vi hadde med vogn, sånn at han hadde en ordentlig å sove i på kveldene når vi skulle ut å spise. Ellers så hadde vi knapt med bleier på flyet, ikke i forhold til normalen, men skulle selvfølgelig bæsje mye mer enn vanlig :) hehe.. så ble det forsinkelser i tillegg.. Det er jo en veldig grei alder å reise til syden med baby.. Verre når de er 1 år tror jeg :) Goood tur!

Skrevet

En parasoll som du fester til vogna kan være praktisk. Det ser idiotisk ut men skygger godt for sola. For eks hvis babyen skal sove i vogna. Og en solhatt (sånn med en liten skjerm).

Høy solfaktor og kanskje en UV-beskyttende badedrakt?

Ellers er det ingenting spesielt å tenke på tror jeg. Vi var i syden, et annet sted vel å merke, men de hadde bleier og godt utvalg av babymat.

Skrevet

Myggnett er fint å ha!

Og så er det lurt å pakke mye babyutstyr som håndbagasje, det fikk jeg i alle fall erfare da bagasjen ble forsinket....

De har selvfølgelig bleier og slikt i utlandet, men ofte til en mye høyere pris enn her hjemme.

Skrevet

Ja, bleiene var dyre, men vi orket ikke stappe bagasjen full av bleier. Det blir en avveining dere må ta.

Er det mye mygg ulike steder i syden? Vi så ikke en eneste mygg eller flue der vi var...og vi bodde i en liten landsby, i utkanten av den ved "skogen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...