Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje litt tidlig, i uke 17, men uansett... Forrige gang kjøpte jeg jo vogn i uke 14, så sånn sett har jeg vært "flink". ;) Den vogna er imidlertid ganske stor og tung, og dessuten sover jo knotten i den i barnehagen. Derfor ville jeg ha ny vogn, en som er lettere og nettere!

Valget falt dermed på Easywalker Sky, som jeg har hørt mye bra om fra venner og kjente. Fant et bra tilbud på den i en nederlandsk nettbutikk, og fikk alt dette for 5000kr - inkludert frakt:

- vogn (2010-modell, inkludert regntrekk)

- bag

- pose (footmuff)

- mykbag

- pumpe

- søskenbrett

- adapter til bilstol

- UV-nett

Synes det en bra deal! Mva (25%) og gebyr for fortollingen kommer selvsagt i tillegg, men uansett sparer jeg MYE... Bare vogna (uten bag!) koster 5700 i Norge!

Jeg er i tvil om vi trenger søskenvogn eller ikke, men hvis det viser seg etter fødsel at vi gjør det, skal jeg prøve å finne noe billig på finn.no. :)

Fortsetter under...

Hei!!

Eg har og bestemt meg for Easywalker. Var tenkt og kjøpe den på reflex, men der kostar den betydeleg mykje meir enn du har betalt ser eg!! Syns det høyres skummelt ut og handle sånnt på nett... er ikkje så van til det! Var det mykje styr? vanskeleg?

Kan eg spørje kva nettaddr til den nerderlandske nettbutikken er?

http://www.babyjungle.nl/home.php

Jeg har ikke handlet hos dem før, men jeg tror de har mange norske kunder. Norge står nevnt flere steder + jeg har lest om flere her inne som har kjøpt vogn her som var veldig fornøyd. Går dermed ut fra at de er seriøse. Det var også mange betalingsmuligheter, inkludert PayPal og vanlig kort-betaling.

Det var veldig enkelt å bestille, akkurat som i en norsk nettbutikk. Når du lager profil med at du bor i Norge, kommer det opp priser uten nederlandsk mva (19%). Den skal du jo ikke betale, siden vi ikke er med i EU. De har dessuten 10% rabatt hvis man handler for over 500 euro, og det vil du jo fort gjøre. :) Nå har de et tilbud på Easywalker sky vogn + bag + gratis fotpose med på kjøpet, se "special offers".

Jeg går ut fra at frakten går via et fraktfirma, slik at man får pakken(e) på døra, men det vet jeg ikke. Iflg nettsiden skal det ta bare 3-7 arbeidsdager?

Jeg kjenner noen som handlet i utenlandsk nettbutikk og sparte penger på det helt til det ble noe styr med vogna. Siden de ikke hadde kvittering så ble alt veldig tungrodd og de måtte betale alle delene de fikk samt for reprasjoner og da gikk visst vinninga opp i spinninga omtrent til slutt.

Klart, det er alltid lettere å reklamere når du kjøper fra en butikk der du bor, men denne vogna får jeg ikke tak i her, jeg må uansett kjøpe den på nett. Jeg har svart belte i nettshopping, både i Norge og i utlandet, og enda har jeg ikke vært misfornøyd eller hatt problemer - én eneste gang! Får bare håpe flaksen fortsetter. Uansett sparer jeg så mye penger på dette kjøpet at vogna skal repareres for ganske store summer før jeg går i minus. Satser heller på en sikker innsparing nå enn å muligens få problemer senere. :)

Digg når man får så mye for en mye mindre sum:)

Jeg kjøpte simo kombi for bare 4000 kr for tre mnd siden. Helt ny, med stelleveske og stellematte på kjøpet. Men jeg kjøpte den i butikk da. Er kjempefornøyd:)

Annonse

Det var jo et veldig bra kjøp! Forrige gang fikk jeg en Brio kombi, årets modell, til 3500kr i vanlig butikk. Man kan komme over slike røverkjøp!

Du blir sikkert fornøyd med Simoen, den er på mange måter som Brio, men du har sikkert lufthjul? Den er ganske tung, men veldig stødig og med god fjæring. Vi bruker Brioen som sovevogn i barnehagen nå, synes det er kjekt å ha en sovevogn med fire hjul, og ikke tre! Jeg var også fornøyd med å ha den lille bagen, det var lett å bare ta den med inn hvis barnet sov etter turen. Den brukte vi også som reiseseng etc i begynnelsen. Mange liker jo ikke den bagen fordi den er så liten, men vi var godt fornøyd med kombivogn. Fikk en oktobergutt som ikke flyttet ut av bagen før langt utpå våren, så det gikk helt greit med plassen. Men altså: Nå er det på tide med ny vogn. :)

ja er lufthjul. Vil ikke ha noe anna. Vi har simo kombi til eldste også og er fornøyd med den så når vi kom over dette tilbudet måtte vi bare kjøpe den.

bagen er ikke veldig liten på simo så kan godt bruke den i 6 mnd. stor plass oppi den:)

Er greie vogner så lenge man ikke skal opp og ned trapper, inn og ut av bil osv ofte. Da hadde jeg nok valgt emmaljunga i stedet tenker jeg.

Også var den i så fine farger.

http://www.vogndilla.com/nyheter

den er langt ned. Limited edition. Brun og tyrkis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...