Gå til innhold

Jeg vet det ikke er noe som heter punktslanking, MEN !!!

Anbefalte innlegg

Om en tar i bruk teknikker og apparater som skal stramme opp og er spesiellt gunstige for enkelte kroppsdeler, så bør jo det kunne gå under omtrent det samme.

Og nå som jeg tenkte å krympe den littegranne plagsomme bakdelen, så tenkte jeg å ta i bruk stepmaskin i tillegg til det vanlige opplegget mitt. Men er litt usikker på hvordan jeg skal få best mulig effekt? Hvor lenge er best hver dag egentlig?

Jeg skal gå ned ca 2 kg på kortest mulig tid på mest mulig fornuftig måte uten noen ekstreme tiltak for å få plass i neste bukse-nivå ;-)

Jeg tenker å trene på trimsykkel minst 45 minutt hver dag, og tenkte ca 30 minutt til dagen på stepmaskinen.

Er det noen som har sett resultater ved bruk av en slik?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

du har helt rett ang. punktslanking..men slik jeg forstår deg, så har du pæreformet kropp..det du kan gjøre for å "minske" rumpen er å gå ned i fettprosent ved kondisjonstrening samt trene vekter på overkroppen for å bygge muskler. Du vil på den måten visuelt sett krympe rumpen samtidig som du skaper en mer velproposjonert kropp.

Skal nevnes at det er ekstremt vanskelig å bygge muskler samtidig som en brenner av fett, så det letteste for deg vil være å konsentrere seg om å bygge opp overkroppen for deretter gå inn for fettbrenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...