Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 29. august 2010 #1 Del Skrevet 29. august 2010 Om en tar i bruk teknikker og apparater som skal stramme opp og er spesiellt gunstige for enkelte kroppsdeler, så bør jo det kunne gå under omtrent det samme. Og nå som jeg tenkte å krympe den littegranne plagsomme bakdelen, så tenkte jeg å ta i bruk stepmaskin i tillegg til det vanlige opplegget mitt. Men er litt usikker på hvordan jeg skal få best mulig effekt? Hvor lenge er best hver dag egentlig? Jeg skal gå ned ca 2 kg på kortest mulig tid på mest mulig fornuftig måte uten noen ekstreme tiltak for å få plass i neste bukse-nivå ;-) Jeg tenker å trene på trimsykkel minst 45 minutt hver dag, og tenkte ca 30 minutt til dagen på stepmaskinen. Er det noen som har sett resultater ved bruk av en slik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142258027-jeg-vet-det-ikke-er-noe-som-heter-punktslanking-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 6. september 2010 #2 Del Skrevet 6. september 2010 du har helt rett ang. punktslanking..men slik jeg forstår deg, så har du pæreformet kropp..det du kan gjøre for å "minske" rumpen er å gå ned i fettprosent ved kondisjonstrening samt trene vekter på overkroppen for å bygge muskler. Du vil på den måten visuelt sett krympe rumpen samtidig som du skaper en mer velproposjonert kropp. Skal nevnes at det er ekstremt vanskelig å bygge muskler samtidig som en brenner av fett, så det letteste for deg vil være å konsentrere seg om å bygge opp overkroppen for deretter gå inn for fettbrenning. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142258027-jeg-vet-det-ikke-er-noe-som-heter-punktslanking-men/#findComment-142289361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå