Gå til innhold

REDD!!! :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg gruer meg så ufattelig mye til å måtte fortelle disse fedrene at di kanskje skal bli pappa... :( Klarer nesten ikke tenke på annet, og syns det er vanskelig å kose meg og nye graviditeten når jeg går å tenker på dette. Så er vel bare nødt å få det overstått.

Man må vel gjøre det face-to-face? Eller evt på tlf?

Går vel ikke akkurat ann å skrive på sms/mail/msn... Det er vel altfor teit (uansvarlig) ... (?)

Er det noen som har erfaring? Være snill å ikke døm meg, sliter nok med dette fra før.. :(

Fortsetter under...

Du må rett og slett bare føle på dette selv, og gjøre det på den måten som føles rett for deg!

Jeg dømmer deg ikke, jeg synes du er tøff som informerer dem osv.!

Prøv å tenk som så at du må tenke på deg selv, og ha det bra med deg selv for å kunne gi det kommende barnet en godt fremtid:)

Lykke til!

^B^

Føler du at det er riktig å si det nå? Du kan nå vente til etter fødselen, så fortelle en først og sjekke om han er faren, så evt fortelle nr to.

Men uansett, jeg ville fortalt det ansikt til ansikt. Bare vær ærlig, ikke prøv å pynte på sannheten. Det å ha hatt sex med to stk rundt eggløsningstiden er jo ingen krise, du har nå bare blitt tatt i å gjøre det :) Men går ut fra at du er en singel og voksen dame, så du bestemmer nå helt og fullt over din egen seksualitet og om du vil bruke prevensjon eller ikke.

Jeg ville sagt det som det var, at du var gravid, men det er ikke helt sikkert at han er faren, så dere må ta en DNA-test etter at barnet er født. Du må gjerne fortelle at dette er en ubehaglig situasjon for deg og du ber om at de også tar hensyn til det og at de holder dette for seg selv og evt sine nærmeste.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...