LilleFru Skrevet 26. september 2010 #101 Skrevet 26. september 2010 så mye for store ømme pupper svimmel og kvalm, kroppen har spilt meg et puss og jeg er lei meg. bedre lykke neste gang? fordelen er at jeg helt sikkert rekker min beste venninnes bryllup i mai, og kan drikke litt på gjenforeningsfesten jeg skal på neste helg. viktig å fokusere på det som er bra ja? lykke til alle, uke 42 blir en spennende uke.
Hopsi Skrevet 26. september 2010 #102 Skrevet 26. september 2010 Her er det jammen positiv test gitt!!!! Hadde IKM rundt fredag/lørdag. Testa veldig svakt posivit med billigstrimmel fra sist onsdag. Den har bare blitt sterkere og sterkere etter at jeg har tatt nye tester daglig. Testa med CB i går og der kom det et sterkt blått kryss. Har egentlig ikke klart å slippe jubelen helt løs. Testa også positivt sist måned med CB digital. Fikk opp "gravid" og to dager etter begynte jeg å blø kraftig. Hadde vanlig mesnblødning i ca 5-6 dager og naturligvis negative tester etter det. Er redd det samme skal skje igjen. Men jeg tror og håper spiren klorer seg fast denne måneden. Testa også med billigstrimler sist måned og de var alltid supersvake. Helt til jeg begynte å blø. Men jeg var nok gravid siden CB digital viste positiv. Har nok mista veldig tidlig. Men krysser fingrene for denne gangen skal spira sitte:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå