CI82 Skrevet 6. september 2010 #27 Skrevet 6. september 2010 Tror jeg hører til her. Skjønner ikke helt når jeg har eggeløsning, mulig den har vært, men har ikke fått positiv el-test... Fikk sist mensen 17.august og har hatt ganske lange sykluser, så regner med IKM i begynnelsen av uke 38...
Frk. V *juli-11* Skrevet 6. september 2010 #28 Skrevet 6. september 2010 jeg har heller ikke hatt pos. el test, men jeg kjenner på kroppen at den er like rundt hjørnet Legger inn aksjer for harde livet her... Denne mnd. skal det klaffe.. Det har jeg bestemt
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #29 Skrevet 7. september 2010 Har en android telefon så jeg lastet ned denne menskalkulatoren og der fører jeg ned alt. den registrerer også når neste mens kommer og har enda ikke tatt feil.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2010 #30 Skrevet 7. september 2010 Nå viser kroppen min tegn på at mulig eggløsning er i anmarsj! Ingen garanti for at noe egg slipper da, men.. Veeldig varierende temper og vått sekret. *krysser fingrene!!* nå skal vi reise i begravelse i morgen, så...håper ikke el kommer i morgen eller torsdag...blir vel ikke såmye action på oss på en sånn dag.. Kanksje egget mitt slapp i dag?? Lov og håpe!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. september 2010 #31 Skrevet 9. september 2010 Må dytte litt på tråden vår Alle er vel opptatt med morsomme aktiviteter i halmen, tenker jeg! Venter eggløsning...nuh!! ......Nåh!!.......nå? ...... Nå da?!?! Jah..any time now!! *hoppe i bingen en gang til!!* Haha!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2010 #32 Skrevet 9. september 2010 Best vi alle slipper eggene våre nå HAHA.... Ingen TR får lov å vise seg i uke 38, skal jeg love deg!! Tut og KJØR!
Junigull 08 + julispire Skrevet 9. september 2010 #33 Skrevet 9. september 2010 positiv test på ELtest i dag!! så da er de 2 neste dagene klare for sengevals! Har fått vite jeg er innstilt på jobb, og da blir det oppstart fra 1 januar.. så vi er litt usikre på om vi skal tørre å hoppe i det.. vet ikke helt hva en ny arb.giver sier om jeg kommer første arb.dag gravid..
Tuddeli Skrevet 9. september 2010 #34 Skrevet 9. september 2010 Haha, "Drømme stress-less" nå lo jeg godt. Kjenner meg ikke noe særlig igjen :-) Mannebeinet er atpåtil borte i kveld... går det an liksom. Han kunne jo vært hjemme og hatt seg. Hehe. Happy babymaking everyone!
BettyBoob Skrevet 9. september 2010 #35 Skrevet 9. september 2010 Hører hjemme i denne tråden jeg og - har ikke vært så mye inne her de siste par ukene - skjedd mye på hjemmefronten, men alt er vel og bra Mannen min fikk IKKE diagnosen MS, så da har stemningen steget mangfoldige hakk her! Jeg hadde EL på lørdag som var nå, og har IKM 20 sept. Fra EL var over har jeg hatt murringer i mage/rygg og har superømme pupper. MEN kroppen har lurt meg før, så her tar jeg ingenting for gitt selv om det kjennes ut som om noe er på gang. Lykke til alle damer!
soloslo Skrevet 10. september 2010 #36 Skrevet 10. september 2010 Hei alle sammen Jeg hører også hjemme her. Hadde EL i går og gjort en innsats hele uken:) Dette er 2pp, men jeg blir helt obsessed med prøvingen. Håper det går nå. Vi krysser fingre og venter på tegn::
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2010 #37 Skrevet 11. september 2010 Da antar jeg eggløsningen for overstått og ikm-dato blir Torsdag 23,sept! Har nå virkelig stått på denne gangen, oog truffet!! Den jobben hans har hatt skikkelig dårlig timing tidligere, for å si det sånn! Hehe. Da var det bare og vente da! Good luck alle damer! Om en ukes tid sitter vi vel og tror vi er gravide alle sammen! Håper indelig vi har rett!!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 11. september 2010 Forfatter #38 Skrevet 11. september 2010 herrejesus jeg er så innbillt om at dette er mnd at jeg faktisk har "gangsperre" i livmora! fiser som besett men det er vanlig. puppene er begynt å bli ømme allerede! tro om jeg innbiller meg symptomer. jeg har en drøss billigtester bare liggende i skapet og sikler etter å bli tisset på! nei denne gangen blir det virkelig ting! nekter for noe annet!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2010 #39 Skrevet 11. september 2010 Haha!! aviva012205; that's the right attitude!! Trooor virkelig jeg hadde eggløsning i går altså...typiske "hoppete" temper, temp-dip og sekréter stemmer...hmm..tror det altså...*håper puppene blir ømme* Hadde oss en bytur i dag...kunne jo vær siste sjangs!! Vel...vi er hjemme igjen nå...for lenge siden!! :-| Eneste jeg ønsker annerledes ved mitt valg av ektemann: Tåle alkohol på lik måte som meg.... Jeg tåler lite, men skal myyye til for at jeg blir full...og spesielt "altfor full".. Det skjer jo aldrii!! Så..kjempemorsomt.. Ut kl. 16.00...hjem kl. 20.00... Jessss....akkurat det jeg ønsket meg! Nå ligger han med skoene på, på sofaen... SÅ mye sex har jeg ikke krevet, altså!!
Tuddeli Skrevet 12. september 2010 #40 Skrevet 12. september 2010 Åååååååå! Det er jo så himla lenge til uke 38! Og slutten av uka til og med for min del. Tia fram til man kan testen går så vannvittig sakte at jeg får fnatt. Altfor spennende dette her... Tenker sikkert så mye på det at jeg ikke blir gravid denne måneden, hehe. Full av stresshormoner. Vil så innmari gjerne ha junibaby
Litenspire :D Skrevet 12. september 2010 #41 Skrevet 12. september 2010 Jeg har IKM tidligst 22. sept. (Mensen kom 5 dager senere enn ventet sist. Denne mnd har jeg gått på bidronninggele. Spennende å se om det har noe å si. Dersom det funker for meg, kommer jeg til å anbefale det videre
Gjest Inlove..... Skrevet 13. september 2010 #42 Skrevet 13. september 2010 IKM 24 sept.. hadde vært den perfekte bursdagsgave d har hompa masse i siste nå helt øm.. ehe Lykke til alle Ingen mens skal dukke opp i mnd her.. INGEN!!
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 13. september 2010 #43 Skrevet 13. september 2010 Jeg hører vel også til her nå Hadde EL den 8 sep og IKM den 22 september:) Satser på at det klaffer denne måneden for oss alle!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #44 Skrevet 13. september 2010 artig å se at flere har IKM den 22 september ja nå nærer det seg. nå har selvfølgelig disse ekle symptomene begynt å vise seg. noe jeg ikke liker. orker ikke gå rundt å innbille meg at ting skjer når dem kansje ikke gjør der. men har mye "leven" nede i livmora, det murrer skikkelig her. og det skjer svært sjeldent! og så har puppene begynt å bli ømme. men this is all in my head! er sikkert bare pskosomatisk!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 13. september 2010 #45 Skrevet 13. september 2010 Jeg fikk plutselig spotting her på fredagskvelden, og det er fortsatt litt enda. Luuuurer på om det kan være festeblødning jeg Puppene mine prikker akkurat som da når datteren min var spebarn, de begynner å bli ømme!!! Prikker og stikker nederst i magen, pluss litt halvkvalm om morgenen.... å vi leter etter tegn
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2010 #46 Skrevet 14. september 2010 Fiffi, jente -06 *1pp*: Den spottingen hadde jeg nok satt eggløsning på, og ikke festeblødning dersom du ikke venter mensen før uke 38. Som stemmer bra hvis du ventet mens rundt 25-26, hvis jeg leste riktig Tempene mine er så voldsomme om dagen..vetta søren om jeg har hatt eggløsning eller ikke.... Fertilityfriend har satt el på meg, men......tør ikke tro noe før tempen blir høyere...har da brent meg nok på dette før! Derfor pleier jeg egentlig ikke å bli med i noe ikm-grupper før jeg har bekreftet eggløsningen.. Men det er så kjedelig for da er det bare en uke til mens! Haha! Er jo så mye kjekkere og henge her hele måneden og følge med på andre!!! HVIS!!! jeg har hatt eggløsning, så var det på fredag. Altså 4 dpo i dag!
Tuddeli Skrevet 14. september 2010 #47 Skrevet 14. september 2010 Da er helgen over, rimelig sikkert på at EL var ila helgen, eller muligens i går.. og ingen kan ihvertfall klage på innsatsen, så da er det bare ventinga igjen da. *Haff!* Blir mye jobbing en ukes tid nå, og om ikke annet så flytter det fokus litt. Man blir jo helt opphengt i den babylaginga når man først har bestemt seg.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 14. september 2010 #48 Skrevet 14. september 2010 men eggløsningsblødning, kan det være minimens som da har vart nå i 4 dager? Ser ikke ut som det har tenk å gå vekk heller! Hadde et lite håp på at EL kom tidlig ser du! esj, skjønner ikke en dritt av denne kroppen!!!
Arons81 pp1 ikm 22, 23\9 Skrevet 14. september 2010 #49 Skrevet 14. september 2010 Jeg venter IKM den 22 eller 23, hadde EL i helgen, så nå er det bare å vente. Er i første PP og ny her på forumet. Spennende og skummelt på samme tid.
Babyface78 Skrevet 16. september 2010 #50 Skrevet 16. september 2010 Hvordan går det med dere? Noen som kjenner symptomer? Korsryggsmerter her, men det hadde jeg forrige pp også.. Blir spennende å se om det klaffer denne mnd, har iallefall lagt inn masse aksjer;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå