Gå til innhold

Skravletråd uke 38

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøøøve å drøye testinga jeg også. Nå kommer mannen hjem fra reisejobb i kveld, så da er testefesten avsluttet inntil videre :P Kan ikke la han se ALL galskapen heller.. Haha! Da blir det ikke flere barn :P

Du har jo litt symptomer du da, malingus!! Oh..dette blir spennende altså.... *krysser fingrene hardt!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du må ikke skremme han helt! Haha :)

Noen ting skal vi vel holde på med i fred...

Har ikke testet så mye. Tatt to tester etter jeg virkelig begynte å mistenke noe. Men jeg er veeeldig utålmodig!!!

Joa har jo ganske mange symptomer.

Men man kan jo innbille seg ting når man går sånn og luer. Blir jo mer oppmerksom. Men disse stikningene i magen og kvalmen tror jeg virkelig ikke jeg innbiller meg. Og jeg bruker aldri ha noe särlig vondt i forkant av mensen heller. Ömme pupper bruker jeg heller ikke ha.

Ja, jeg krysser fingrene hardt for oss begge!

Det ER kjempespennende!!

Skal gi beskjed jeg ;)

Skrevet

jeg er graaaaavid! Er i lettere sjokk nå, hadde virkelig ingen følelse på at dette kom til å gå! Ingen symptomer, derfor jeg begynte å lure i dag når det var ingen antydning til at tanta kom..

ÅÅ så glad

Skrevet

Gratulerer økln!! :)

Så morsomt å höre! Jeg vil og... misunnelig! Hehe ;)

Kos deg masse!

Skrevet

Ja, gratulerer så mye økln! Jeg kjenner meg litt misunnelig jeg også...håper vi ses på 1. trimester snart :) Gjelder for alle andre her inne også :)

Jeg fikk plutselig brunt utflod idag. 2 dager fø IKM. Mensen har ikke vært helt til å stole på etter pilleslutt, så jeg bare innstiller meg på det kanskje går litt bedre neste mnd. Krysser fingrene.

Hold oss oppdatert dere andre. Det er morsomt å høre om de som får det til, da. Jeg får heller glede meg på andres vegne enn så lenge:)

Skrevet

Gratulerer så mye økln! Så moro da :) Jeg er så sliten om dagen at jeg nesten ikke veit om jeg blir glad engang hvis jeg blir gravid. Mye jobbing, og en del "dritt" på jobb, og så har mini vært syk i tillegg. Heldigvis er han mye bedre nå, men det har blitt lite søvn. Ingen symptomer her i gården, men i går presterte jeg å begynne å grine på jobb, noe jeg ALDRI gjør. Men, men var ingen som så det heldigvis. Håper det er graviditetshormoner som gjør at jeg er så overfølsom og sliten...hehe, ønsketenkning. Puppene er så små og slappe som aldri før... hehe, så har ikke helt trua.

Skrevet

Ha ha ha, puppene mine er også små og slappe som aldri før!

Trodde jeg var med i uke 37 tråden, men sitter nå her enda uten tanta....

Håper jo på at det er pga liten spire, men hvor mye kan man forlange i første pp og med DE PUPPENE!

:-D

Skrevet

Haha, jaja, bra når man kan le litt av det da. Har du testa da, kosemaisen :-) ? Det må i såfall være kjempe irriterende med negativ test og heller ikke tante-besøk.... Krysser fingra får at det spretter opp to streker til deg!

Skrevet

Ha ha ha, ja humor må man ha...

Og jeg syntes det var så treffende med de puppene! :-)

For det er jo akkurat slik mine er! Så små og slappe som aldri før! *Ler av det enda*

At jeg har testa ja!?

Onsdag sist uke (skulle ifølge normal syklus hatt ikm fredagen, men fikk tanta mandagen etter sist gang)

Så på lørdagen, i går ettermiddag....

Arg, jeg var så sikker på at dette skulle gå som smurt.

Førstemann satt på første el etter et år uten tr pga pilleslutt... Og da prøvde vi ikke engang! Trodde vi var sånne superfertile mennesker! Ha ha ha, men kan jo ikke forlange for mye heller ;-)

Men er ikke helt uten håp enda... Tanta er jo tross alt ikke her!

Lykke til alle mann!

Skrevet

Ble ikke noe spire i magen på meg denne pp.

Tante kom på besøk en dag for tidlig til og med:(

Nei det er vel bare å hive seg i gang med preøvingen med en gang tante har dratt igjen, og åper hun ikke kommer tilbake før om tidligst 1 år!

Gratulerer så masse til dere som får positiv test og spire i magen !!!

Skrevet

Da er det fortsatt håp, ja. Her satt det også på første forsøk med forrigemann, så er bare bittelitt utålmodig da... Rart med det, men når man har bestemt seg for å sette igang med en til så vil man egentlig være gravid allerede. Gubben digger denne prøvinga, så tror ikke det bryr han det spøtt om det drøyer litt, hehe.

Skrevet

Ja, min kjære mann kunne nok også tenke seg et par tre pp ;-)

Men det som er at jeg blir jo gaaaal mellom el og ikm. Og dette er første måneden...!!

Ha ha ha, jeg er nok kanskje verdens mest utolmodige... Jeg blir faktisk ganske irritert på slike ting. ;-)

Vi får krysse alt vi har for hverandre!

Skrevet

Krysser fingre og tær! Du får holde oss oppdatert om testinga ;-) Jeg prøver å drøye det i det lengste, men det er søren ikke lett.

Skrevet

Nei det er det jammen ikke!

Men LYKKE TIL MED TESTINGA når den tid kommer :-)

Tenkte jeg skulle ta en til på fredag, men kanskje jeg må fremskynde til i morgen heller ;-)

Vil så gjerne ha en positiv!!!

Skrevet

Hadde min 1 pergokur nå, jeg ringte gyn i går, og jeg har hatt EL!! Så bra tenkte jeg! Men jeg testa neg på ikm dagen i dag SNUFS!!!!!

Skrevet

KANSKJE løpet er kjørt for min del, om jeg skal se kroppen i hvitøye! for da har mensen kommt ei uke før tiden plutselig, + spotting siden 10 september! ikke mye å skryte av 10 dagers syklus isåfall! skal teste til helgen da jeg har IKM, hvis ikke, så er det videre til 2pp.

Idag på jobb måtte jeg fint trekke meg ut av et viktig møte pga jeg holdt på å spyyyy! kom tilbake på jobb der alle pasientene og brukerne fikk fisk til middag. Jeg elsker fisk, men idag hadde jeg spyen opp til halsen! Lurer på hva som feiler kroppen!

Gratulerer til deg som er gravid!! :) Litt mesunnelig nå....:)

Skrevet

Æsj, så kjipt da, Fiffi, jente -06 *1pp* Så tanta har kommet nå? Pleier du å være så kvalm av og til eller er det bare nå?

Skrevet

hm.. enten så har jeg ikm idag eller i morgen..

Hadde første dag mens 26. august, og 28 dagers syklus. Telte meg da frem 28 dager og fikk ikm 22. sept. men om mensen skal komme 14dpo, så er ikm i morgen 23. sept. (hadde el torsdag 9. sept.)..

hm.. jaja.. uansett.. Ingen tr enda i hvertfall!

Har bare en test liggende.. tenkte jeg skulle greie å vente til helga før jeg tester, men den rooooooper på meg... :o Har egentlig ikke så veldig trua lenger på at det er noe på gang..

brystvortene er enda ømme, og jeg har murring i underlivet.. men murringen har blitt mer voldsom, og kjennes mer ut som at det er tr som gjør seg klar til besøket... :(

menmen.. i så fall så blir det elgjakt på meg, og bedre lykke neste pp.. :)

Skrevet

Äsj... negativ test i dag... IKM i morgen.

Får nok bare innse at alt bare var innbilning :(

Jaja...

Skrevet

Sist jeg var gravid ble jeg gravid på første forsøk etter pillestopp! :D Nesten bare å kikke på boxershortsen... Tydeligvis ikke like enkelt hver gang, siden jeg når har vært uten pilla siden januar uten klaff. Men så har vi heller ikke telt dager og prøvd aktivt ;) Lykke til!

Skrevet

Hei!

Her var det mange ivrige jenter! :D Jeg er ny her inne, jeg og mannen har akkurat blitt enige om å prøve aktivt å få barn, så dette er veldig spennende... Til alt overmål har jeg nå hatt store superømme pupper, vært svimmel ør og trøtt de siste to ukene, så kanskje jeg allerede er heldig å ha Liten på gang??? Har allerede testa flere ganger, men skjønner nå at det sikkert er for tidlig? Har ikke kontroll på når mensen skal komme, men mener det var mandag. Ny test mandag? Iiiih - dette er spennende!

Skrevet

Jepp! bare innbilnig... Fikk mensen i dag.

Vel vel... var vel ikke meningen da.

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Her var ikm igår, og tanta har enda ikke dukket opp. Har greidd å holde meg vekke fra testinga, men nå klør det i fingra altså!

Kan jeg teste når som helst på dagen?

Eller er det bare morgenurin som gjør susen?

Har ikke helt trua, men samtidig så blir man jo veldig usikker når tr ikke er dukket opp enda! Pluss rar følelse i kroppen.. idag har jeg blitt forkjølet, noe jeg ikke har vært på nesten 2 år..så kroppen er jo litt skranglete idag.. + at det stikker litt i underlivet..

helsikkes"symptomer" !!.... :P

Man blir jo gal av dette :)

Skrevet

Her kom tanta i går kveld.... %&!! Forbannet. Jaja, klar for ny dyst.

Skrevet

Her melder ogsaa tanta sin ankomst. SUR i dag ja!!!!!!!!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...