Gå til innhold

Skravletråd uke 38

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg venter mensen man-tirs (20-21), kanskje onsdag...

Vi har ikke forsökt da, men er veldig spente.

Vi er begge enige om vi blir litt skuffa om jeg ikke er gravid nå.

Har nemlig kjent på så mange symptomer siden forrige uke. Så om jeg er gravid, kom symptomene relativt sterkt nesten umiddelbart.

Hatt vondt, stikninger nederst i magen, värt skikkelig kvalm (opp og ned i löpet av dagen-kommer og går), jeg er voldsomt trött og både jeg og sambo mener humöret svinger mer enn ellers. Har dessuten kjent meg litt öm i puppene i går kveld og i dag. Små stikninger. Men det er ikke sikkert.

Er så spent!

Klarer ikke vente!!!! Hva skal jeg gjöre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat sånn som deg forrige pp.Var sikker på at det hadde gått veien, men neida..Mensen kom jo selvfølgelig:-(

Du kan jo teste på søndag å se...

Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Uffda, så kjedelig.

Nei håper jo ikke det skjer.

Men kan man virkelig innbille seg alle disse symptomene?

Eller kan det väre noe annet som feiler meg? For denne kvalmen kjenner jeg ikke igjen fra noe annet enn mitt forrige svangerskap. Aldri värt kvalm mange dager på rad, uten at det har värt omgangssyke eller no sånt.

Og pluss de andre symptomene... Klarer ikke skjönne hva annet det kan väre? Forsvant alle symptomene dine da du fikk mensen, eller var det noe annet?

Tenkte teste söndag eller mandag.

Takk! Krysser fingrene for oss alle! :)

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke hva som skjedde med meg..Å merkelig nok forsvant de når mensen kom. Men jeg tror tingen er å ikke bli altfor oppslukt av denne babyprøvinga, ellers kan det visstnok ta lengre tid..

Men det er jo ikke enkelt når man har bestemt seg for å prøve å bli gravid da:-)

Jaja, vi bestemmer ikke når spiren skal sitte dessverre..

Er ikke meningen å ta motet fra deg altså, du kan jo godt være gravid nå.. Håper du får positiv test snart:-)

Jeg har ikke IKM før neste søndag, så må nok vente enda en stund..

Hvor gammel er du? Hvor kommer du fra? Jeg er 32 år og fra Nordland:-)

Har to barn fra før...

Krysser fingrene for deg Malingus:-)

Skrevet

Hei damer! har ikm 22 sept. Jeg har gått på pergo denne pp, så dette er veldig spennende!:D Har en del symtomer, men de kan jo være innbillning. Jeg har liksom prøvd snart i 3 år og hatt masse symtomer hver pp, men uansett.. Her er mine symt denne gangen:

- Trøtt, usedvanlig trøtt!

- Murringer

- Halsbrann

- Kvalm til tider

- humøret er opp og nede

- Lett på gråten

Så vi får vente å se! Håper pergoen har hjelpet meg:)

Skrevet

Jeg blir 27 i oktober, så ung fortsatt... hehe

Födt i Tromsö, oppvokst i Oslo, men har flyttet til min kjäre i Sverige.

Har en datter på snart 3 år fra för.

Er jo i grunn ikke pröver ennå. Vi har snakket om å begynne å pröve rundt om november eller no. Men så fikk jeg alle disse symptomene etter at jeg hadde tullet litt med p-pillene. Så vi venter i spenning!

Men vi har nå begge innrömmet at vi kommer bli skuffa om jeg ikke er gravid nå. Så om jeg ikke er det, kommer vi til å begynne prövingen med en gang. Sluttet på pillene her om dagen. :)

Så de forsvant alle sammen da mensen kom?

Jo, tydeligvis kan kroppen virkelig ködde med oss i blandt.

Jeg har jo bare värt gravid en gang för, og jeg kjenner igjen alle disse greiene fra da. Men klart, da oppdaget jeg det jo ikke för en uke på "overtid". Nå har jo symptomene kommet med en gang (om jeg virkelig er gravid). Jo jeg har merket at man lett kan henge seg opp i symptomer de siste dagene... hehehe

Men särlig kvalmen og stikningene i magen er såpass kraftige at det kan jo ikke väre noe jeg bare innbiller meg heller tenker jeg.

Har tenkt at stikningene i magen kan ha sammenheng med mensen, men hvorfor kommer de da så tidlig? Stemmer jo ikke.

Og ikke pleier jeg å ha noe särlig problemer hverken för eller under mensen. Kun bittelitt vondt i korsryggen og kanskje litt i magen.

Så hva er alt dette???

Holder på å bli gal av å vente!!!!

Nå som jeg har regnet etter en gang til, ser jeg at jeg nok ikke venter mensen för neste fredag. Hvordan skal jeg greie å vente???

Begynner å få en skikkelig forståelse for prövere som har holdt på en stund. Särlig når man virkelig planlegger og vil.

Det å gå rundt sånn å vente er en skikkelig pröve...

Krysser fingrene for deg og Babyface78!

Vi får fölge med på hverandre :)

Skrevet

Håper virkelig du får positiv test til uka:-)

Man kan faktisk bli smågal av disse babytankene ja, hehe:-)

Er det noen me IKM tidlig i uka som har testa positivt allerede eller?

Krysser fingrene for oss alle:-)

Skrevet

Jeg har IKM på fredag 24 og testet veldig svakt positivt på g-test i dag morges. Det er jo veldig tidlig og veldig spennede.

Har ikke følt meg så veldig gravid denne pp i forhold til sist. Ikke såre pupper eller stikking. Men i går kveld føltes det ut som jeg skulle ha TR hvert øyeblikk. Og nå som jeg har testet føler jeg meg plutselig veldig gravid:)

Skrevet

Åå, så spennende.

En strek er en skrek sies det jo.. Du får teste videre utover uka..

Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

IKM 25-26 saann ca. Er ikke saa positiv siden jeg hadde spotting et par dager rundt EL. (Brukte test strips denne gangen.) Men det er jo ganske spennende likevel da. Mannen min har vaert veldig ivrig og tatt det hele veldig serioest. Vi har brukt Pre-Seed og han kommer alltid med ei pute og putter under baken paa meg etterpaa.. Hehe.. Soet da.

Naar har dere tenkt aa teste i forhold til IKM?

LYKKE TIL!!!!

Maatte den j**** tanta bare IKKE komme!!!!!!!!!

Skrevet

Har også IKM 25. eller 26. Denne gangen skal jeg prøve å vente til etter IKM med å teste..Men det er jo ikke sikkert jeg klarer det da, hehe:-)

Tanta er ikke velkommen her i gården denne måneden!!!!!!!

Skrevet

Saa spennende da, Babyface78! Lykke til!!! Det er jammen ikke lett aa vente, nei! Men det er nok det aller beste.

Husj, bort med seg, usle tante!!!

Skrevet

Hvordan ligger vi an med symptomer, folkens?

Har murret noe skikkelig disse to dagene i helga, stråler rundt til korsryggen! Har IKM til neste helg, glleeeeder meg til å kunne teste!

Skrevet

Fiffi..

Hadde ikke du IKM denne helga da??

Jeg sitter nå her å venter på tantå..meeen ingenting..ENNÅ

Skrevet

Nei, ikke før til helga som kommer :) Men sko ønske det var nå, for da kunne jeg testa!!! Grrrr.... Får nye tester imorgen jeg og! :P

Skrevet

Jeg også har IKM til helga. Har du noen symptomer Fiffi,jente -06 *1pp*? Her er det nada... absolutt ingen symptomer i det hele tatt. Klarer nesten ikke å glede meg til å teste engang. Forrige gang hadde jeg skikkelig ømme pupper, men husker ikke akkurat når det begynte, mulig det er litt tidlig ennå. Tross alt en uke igjen til IKM.

Skrevet

3 dager før kom tanta på besøk!!!! nei det var ikke min mnd dette! helvete å! men men! kansje neste gang!

Skrevet

FF sier jeg hadde eggløsning for 10 dager siden....og det tilsier jo sekretene mine også, for det var virkelig daagevis med el-slim.

Såre brystorter nå...pleier egentlig å få vondt i hele puppen da.. så...hm...nei jeg vet ikke...forvirra..hehe..

Skrevet

Åååå.... Nå vil jeg vite!

Tror jeg venter mensen på fredag.

Er skikkelig öm i puppene, og de har blitt hardere/större.

Sambo kjente på dem og merket det med en gang.

Fortsatt kvalm, men ikke så ille. Trött. Og fortsatt skikkelig stikninger i magen. Selv om dette ikke er planlagt, og det kunne värt lurt å vente noen mnd, så begynner jeg virkelig å håpe nå!! :)

Skrevet

Dette er første gang vi prøver med tester å full pakke:) har gått på p-piller i sammenhengende i 11år, sluttet for ca 6mnd siden. Forrige mnd blei IKM forsinket i 2uker, noe den ALDRI har vært før, så håper det var ett hint om at hormonene i kroppen er ute og jeg er klar for å bli gravid:) Bestilte meg menskalender på tlf og har testet EL etter denne, funket faktisk, selv om EL var noen dager forsinket. Nå sitter jeg å venter på IKM som skal komme på onsdag, men siden EL var forsinket er nok IKM forsinket, så riktig dag blir rundt torsdag-fredag. Tok en test i dag, men blenda hvit:( er nok bare litt for tidlig:) Har ikke hatt noe veldig med symptomer, var værre forige mnd;) Nå har jeg litt halsbrann, ømme bryster, litt murringer og trøtt.. hehe.. Håper på positiv test.. Lykke til alle sammen <3

Skrevet

Nå begynner det å nærme seg ikm 22. eller 23. sept! :)

Blir spennende å se om det blir elgjakt på meg eller ikke. Har ei venninne som er noen måneder på vei, som fikk beskjed fra legen om at hun ikke kunne bære våpen, eller være i nærheten av et slakt under jakta pga graviditet.

Jakter sammen med faren min, så det blir ikke så veldig lett å lure seg unna med en dårlig unnskyldning, om jeg skulle teste positivt før helgen.. :P Blir spennende å se..

Ellers så er det jo selvfølgelig sneket seg inn noen symptomer siden EL. ( Den som leter, den finner, eller noe sånt :))

- Murringer i underlivet (har egentlig hatt det slik siden el)

- Såre/ømme brystvorter (småklør innimellom, ikke så mye, men nok til at jeg merker meg det som et symptom selvfølgelig ;))

- Kjenner meg sliten/støl i underlivet

- hard mage med mye luft :P

- Idag har jeg gått og vært småkvalm hele arbeidsdagen. Nesten så jeg kjente "gulpsmak" i munnen uten at jeg har gulpet.. ekkelt..

Så det blir veldig spennende å se om det bare er noe jeg innbiller meg, eller om det er noe på gang!

Har kjøpt en graviditetstest (CB), så skal prøve å vente lengst mulig før jeg fyrer av den. Er ikke så veldig lett tilgang på tester her hvor jeg bor så..

Hvordan går det med dere andre?? :)

Noen som har testet allerede? :)

Skrevet

Her har jeg alle symptomene på lista (som vanlig), men negative tester og spotting. Nå går jeg bare rundt å venter på mensen så vi kan prøve igjen om noen uker..

Hopper vel straks over i 4 pp.. Nå må det vel snart klaffe ;)

Lykke til alle som venter på IKM. Håper det klaffer for dere :)

Skrevet

Hmmm...

Tok en test i morgenurinen i dag, men neida... negativ!

Venter ikke mensen för på fredag men.

Er det vanlig å ikke teste positivt för ikm-dagen?

Usj, vondt i korsryggen nå, så mensen kommer nok snart... Bläh!

Har en dårlig dag i dag...hehe

Skrevet

Like vanlig å teste positivt ETTER ikm som før ikm, bare sånn at der er sagt. Det er vel sikkert noen prosenter som veier en eller annen vei, men... Ikke tenk på det.

Det som teller er om tanta kommer eller ikke!

Jeg har definitivt hatt el..ser det på tempene. Men vet ærlig talt ikke om jeg er 11 dpo eller 6 dpo...... Har to *dipper* og ingen klar stigning..for de som er inne i temping. Hehe.

Kvalm og ekkel..sliter med matlysta. Men noe symptom er det ikke før jeg kaster opp :P Hehe..

Symptomer? Manglende ømme pupper, og vondt i nipplene, men begynner å gå litt over igjen nå. (pleier å få vondt i puppene, heele puppen, innen 4-5 dager etter el. og varer til ikm) Irriterende høy spyttproduksjon! Men det kan jo være fordi jeg er uggen og dårlig..som igjen ikke er symptom for meg.

Baaare negative tester...hehe..men hvis jeg bare er 6 dpo, så er jo ikke det så rart! Haha! Så..ikm enten i morgen eller på søndag/mandag. Gid, jeg hadde hatt tålmodighet til å vente til etter helga med testing! Men så er det kanskje fest i helga, og da må jeg jo vite.. er jeg evt. gravid, så vil jeg ikke drikke. Så håååper på tante ELLER ALLER HELST positiv test på fredag :D

Skrevet

Hahaha! Skjönner deg!

Hadde bestemt å ta en test i dag, så jeg og sambo tok et par glass vin i går kveld. Lå og lurte på om det ble siste glasset på leeenge...

Men testen var jo negativ, så da tar jeg kanskje et glass i kveld og! :)

Jeg har blitt litt öm i puppene nå, og litt i brystvortene og. Liksom små nålestikk rundt om i puppene til og fra.

Synes også at puppene har vokst. Sambo mente også det. I tillegg tror jeg kanskje jeg ser litt tydeligere blodårer på puppene nå, men ikke sikker. Fortsatt vondt og "oppblåst" nederst i magen. Föles litt rart å ligge på magen. Men nå har jeg jo også fått litt vondt i korsryggen, så jeg vet ikke. Små-kvalm, men ikke sånn som i forrige uke. Gråter lett, og blir lett sint og irritert.

Nei jeg får bare vente litt til ja.

Dröyer testingen til torsdag eller fredag.

Bare värt gravid en gang för, og da testet jeg ikke för en uke etter jeg skulle hatt mensen. Så vet ikke åssen det er for min del med tidlig testing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...