Gå til innhold

Skravletråd uke 38

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var det enda en måned med prøving på gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir min 1. prøvemnd, så er veldig spent på hvordan det går! :)

ikm ca 22. eller 23. sept.

forresten, skal jeg telle første dag mens når jeg teller syklusen, eller skal jeg telle fra 2. dag?

Lykke til til oss alle! :D

Skrevet

du teller fra første blødningsdag :) jeg har IKM 22 september :)

Skrevet

Kommer akkurat med i denne gruppen! IKM 26. september =) håper jeg har hatt tantebesøk for siste gang i år =)

Skrevet

tror vi er flere som håper på det!

jeg var ferdig med den ekle tanta i dag så nå skal man stå på! skal slite ut manneskinnet i en stund fremover!

Skrevet

Hehe =) Tror nå egentlig at mannfolka er storfornøyde når vi kaster oss på dem og krever parring i tide og utide ;)

Skrevet

Hei! Tror jeg hører hjemme her i denne uka. Foreløpik ikm er 25 sept..men antar den blir endret når jeg får bekreftet eggløsnigen.

Har bestilt meg ny ladning bidronninggele i dag samt vitex også zink til mannen. Har hatt god effekt av bidronninggeleen før, så håper vitexen kan hjelpe å stabilisere litt i tillegg. Er lei nå. Vil IKKE oppleve 2-års jubileum som prøver, i november..!!!

Skrevet

Her vil jeg hive meg på! IKM 23 sept. Kjempe spennende! Sitter og venter på at tanta skal dra, og testing av el fra den 6..

1 pp, håper vi ikke trenger så mange fler.. :)

Lykke til jenter!

Skrevet

Her vil jeg hive meg på! IKM 23 sept. Kjempe spennende! Sitter og venter på at tanta skal dra, og testing av el fra den 6..

1 pp, håper vi ikke trenger så mange fler.. :)

Lykke til jenter!

Skrevet

Jeg hører til her :) IKM er mest sannsynlig mandag 20. Hvertfall ikke før. 3 PP og litt smålei, men nå er jeg endelig innstilt på at det kan ta en stund.. Prøver wild jam denne mnd. og krysser fingrene for at det går litt bedre..

Skrevet

Jeg har jo håpet på graviditet helt siden jeg ble sikker på at han var den jeg skulle ende opp med men begynte ikke telle PP'er før etter brylluppet så man kan jo si at jeg er nå i min 5 PP. har hatt veldig ustabil menstruasjon som har hatt det litt travelt så har opplevd 1 mer enn hva jeg selv ønsket. Men slik har det vært tiltider. Lastet ned en menstruasjonskalender til telefonen min og den funker skikkelig bra. har lagt inn info for nesten et år tilbake og di siste 2 gangene har den truffet helt korrekt på når jeg skulle ha mensen! Nei dette er mnd for oss jenter! Skal slite ut manneskinnet skikkelig denne mnd!

Skrevet

Hei!

Tror jeg hører til her, men ikke helt sikker pga har bare hatt besøk av tanta to ganger etter at jeg fikk forrige mann :) I utgangspunktet IKM i slutten av uke 38, eller kanskje begynnelsen av uke 39.

Skrevet

uansett når IKM skal være for deg er du velkommen inn i vår uke :)

Skrevet

Takk for det aviva021105 :-) Får håpe jeg aldri finner ut om tanta kommer i uke 38 eller 39, hun kan nemlig gjerne holde seg borte for min del :-)

Skrevet

Heisann.

Har IKM 26.september..Akkrat ferdig med tanta, så no blir det full pinne framover:-)

Dette er 3pp for oss, så håper det klaffer denne gangen.

Er veeeeldig utålmodig.

Skrevet

Ja la oss krysse fingra for at hun ikke besøker noen av oss :)

Skrevet

Ja har en menskalkulator på telefonen, og i følge den skal eggløsninga være her innen en uke :D så det blir artig å se om det blir noe denne gangen! Jeg vil jeg vil JEG VIL!!!!!

Skrevet

hvordan fungerer denne menskalkulatoren?

Selv begynner jeg å teste etter EL på tirsdag, spennende! :)

i dager det 3 uker til jeg har IKM, spennende uker!

Skrevet

Nå jenter! Nå er det snart vår uke for action her! :D Å guuud som jeg har ventet! Er ikke bare bare og ha lang syklus...er jo på dag 15 nå, og forventer ikke mens før om en uke ca! *syte* :P

Har kjent litt murring i magen og litt økt utflod, så det er vel noe på gang, håper jeg!!

Skrevet

Hihi, så spennende :))

Samme symptomene har jeg også, bare HÅPER jeg er gravid altså, at det ikke er falske forhåpninger. Hehe.

Er vel 3 uker siden jeg gikk av p-pilla (Siden jeg tok den siste, og skulle begynne på pausen), så er spennende dette.

Har noen her erfart å bli gravid tidlig etter pillestopp?

Skrevet

Flere av vennene mine har blitt gravide rett etter pilleslutt og noen mens dem gikk på pilla. Gud som jeg håper det sitter denne gangen! vil ikke ha en tim måned med mens!

Skrevet

Syns "alle" blir gravide men ikke meg. 3 pp nå, men med gubben borte på jobb i 3 uker om gangen er det mye som skal klaffe! Heldigvis er han hjemme nå, og han går rundt med et meget tilfreds smil =) Sliter han ut ;)

Skrevet

Hehe, ja dette "prøve å lage baby" greiene synes gubben her også er helt topp... spesielt etter et år med heller lite sprell på soverommet (og andre steder for den del...), vi har jo en liten kar på drøyt ett år. :-)

Skrevet

Jeg slenger meg på her, jeg! Er i 1 pp, og regner med IKM rundt 25-26 september ca. Har ingen spesielle symptomer nå, men hadde flere dager med stikninger rundt mage og korsrygg tidligere i uka.... Blir uansett spennende å se om det blir spire nå 1.pp eller ei :P

Skrevet

Merker at han har blitt meget entusiastisk og tar initiativ så ofte han kan (minst en gang om dagen!) =) Så om det ikke blir baby ut av all denne aktiviteten så vet ikke jeg ;) hehe

Han blir nok ikke like skuffet som meg om vi må ha en pp til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...