Gå til innhold

Kan man få blødning rundt testtid når man tar Progestan? ..og hvis man også tar hcg-støtte?

Anbefalte innlegg

De i Porsgrunn sa at jeg kunne få det, men nå lurer jeg allikevel.

Er det forskjell på dette ut ifra hvilket progesterontilskudd man tar? Og stopper det helt opp uasett oom man tar hcg-støtte?

Huff og huff. Rd 13 idag og ingen blødning. Får ikke sikkert svar før på onsdag. Skulle nesten ønske at jeg kunne begynne å blø nå, hvis jeg ikke er gravid, for da blir jeg litt forberedt. Høres kanskje rart ut, men nå stiger bare håpet for hver blødningsfrie dag, og det er så dumt hvis det ikke betyr noe ;-S

Pors sa at jeg kunne forvente sporblødning, siden jeg har hatt dette tidliger og nå tar blodfortynnende. Jeg har jo nå ikke hatt antydning til dette, og tenker at det er bra ;-)

Hjertesukk

Fortsetter under...

Begynte forresten med sporblødning på rd 9 på 1. forsøk, og rd 6 på 2. forsøk, og mensen kom som den skulle. Da med Crinone..

ÅÅÅhhh. Gikk tilbake i kalenderen min. Startet med mens på rd 16 på 1. forsøk, og på rd 17 på 2. forsøk.

Blir gaaaaal av denne ventingen!!!!!!!

Nå er jeg sliten, litt gretten, litt hodepine av og til, det verker å presser i ryggen (spes når jeg sitter). Men betyr dette at jeg er gravid? Neeeeeidaaaaa ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...