Gå til innhold

sover babyene deres i sengen deres eller i egen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøver la han sove i egen seng,men noen ganger dersom han har litt luftsmerter eller virker ukomfortabel leggervi han med oss.lurer på om han likr bedre å sovne i vår seng,men føler meg tryggere når han ligger i egen.hvis han sover nmed oss sover han ved siden av meg med far på anre siden og sengen hans foran sengen så han ikke kan falle ut.hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sover lillemann på 3 mnd i egen seng ved siden av vår, har gjort det siden fødsel. Har gått veldig fint det, men ofte er han urolig når vi nærmer oss morran, så da tar jeg han opp i vår seng så ligger jeg og dytter smokken derfra.. Merker ikke noen forskjell på han om han ligger mellom oss eller i egen seng..

Skrevet

Min lille sover i egen seng på eget rom. Han er 5 mnd ,men har gjort det fra ganske tidlig av.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Gutten vår sov i senga vår de første 3-4 nettene, så har han sovet i sin egen seng siden. Men vi lar han ofte sovne i vår seng om kvelden, før vi flytter han over i sin egen seng. Jeg bruker å la han ligge i vår seng om morgenen også, når mannen min drar på jobb.

Skrevet

Han sover i egen seng inntil vår. Men tar han gjerne over i senga vår på morgenen. Han begynner dagen kl 06, og det er ikke vi interessert i, så da er det pupp og kosing i senga vår før han sovner igjen. Har han luftsmerter, står jeg opp med han og bærer, når han sovner sitter jeg i sofan og sover med han i armene og en haug med puter :-)

Skrevet

Min sover i egen seng på rommet, men om han har sovet i vår seng om han har hatt magevondt osv.. Hender jeg tar han opp i sengen på morran, rett å slett for å få sove litt mer, kose og bare ligge der å slappe av og småsove.. :) Da ligger han mellom meg og samboer, og er han vekk så legger jeg alltid en dyne på kanten.

Tror nok han liker bedre å sove med dere, alle spedbarn liker nærhet. Min blir så glad når han får komme opp i sengen vår. Hadde det ikke vært for at oss voksne ikke sover så bra når han er der, så hadde vi samsovet hele tiden. Men begge er redde for å legge seg over han osv. Vi har en litt liten dobbelseng.. :s

Skrevet

Vår lillegutt har sovet i egen seng fra dag en. Og sov på rommet sitt fra han var 3mnd. Godt med rutiner :-)

Skrevet

I min seng ved siden av meg sover lillejenta på snart 4 mnd.

Skrevet

Her sover babyen i sengen vår. han er 19 dager.

Søsteren hans sov i vår seng til hun var kanskje 4 mnd. Har aldri vært noe tema at hun ikke vil sove i sin egen seng og heller hos oss etter at hun flyttet over i sprinkelsenga si på eget rom.

Har rolige babyer som spiser et måltid om natten og våkner ikke før meg. Legger meg mellom 22 og 24 og står opp mellom 8 og 10.

Trives veldig godt med dette, men skjønner at man dropper det hvis man er redd for å legge seg på ungen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...