Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når babyene deres er våkne,leker dere med de og holder de hele tiden da eller lar dere de ligge i sengen sin dersom de er fornøyde og ikke gråter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg har ikke noen nyfødt baby nå mer nå,men da han var nyfødt brukte jeg å la han ligge i vogga si og se på en uro om jeg visste at han var mett,tørr og litt trett.han likte gost å ligge litt for seg selv og da kunne jeg gjøre andre ting som må gjøres i et hus:)

hadde noen ganger veldig dårlig samvittighet over at han lå der endel,men han hadde det jo bra!vi kan ikke gå og bære på barna våre hele tiden,da gjør vi oss selv om dem en bjørnetjeneste!

la barnet ditt ligge i det samme rommet som du er,evt ha på radioen slik at det er lyd der h*n er.ikke legg h*n på soverommet hver gang du vil legge h*n fra deg,la h*n være i nærvær av deg

Skrevet

jeg spurte helsesøster om hva jeg skulle gjøre da lillegutt var våken om natten og jeg ville sove.. hun sa jeg skulle sove.. barnet lærer og vender seg til å ligge i senga og skjønner det etterhvert når det er mørkt osv.

Og hun sa Du er like glad i babyen din selv om du ikke bærer og underholer han til alle døgnes tider ..

Skrevet

En kjempefin ting om babyen er glad i / lærer å være litt alene, dvs uten konstant underholdning. Min elsker lekematta med ting å se på så den er flittig i bruk. Samtidig skal jo de små ha både kos og prat og oppmerksomhet - så her blir det en god blanding i løpet av dagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...