Gå til innhold

Flere som er kvalm, har ont i hode, liten matlys og blir fort sliten? Hva skyldes det tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden kom kvalmen tilbake og jeg begynte å spy igjen. Syns det er så rart! Har sluttet å spy nå heldigvis men er fortsatt kvalm ofte hele døgnet, har mye vondt i hode, liten matlyst (uvanlig for meg) og er mye trøtt og sliten.

Var til legen men verken urin eller stikke i fingeren viste no galt (heldigvis!) men lurer sånn på hvorfor jeg plutselig blir så plaget.. håper ikke hele 3.tri blir slikt, noen flere som føler at allmentilstanden er på bunn?

Er forresten 28+2 i dag :)

Skrevet

Ikke spesielt kvalm, men mye vondt i hodet, har iiingen matlyst, og blir sliten av ingenting føler jeg. Jeg har lav blodprosent og går på jerntabletter da, så dette spiller jo inn i at jeg er sliten og gir meg lett hodepine at jeg har lite jern. Men matlysten er fææl. Enten smaker ikke ting som det skal, eller så har jeg bare ikke lyst på noe. Propper i meg grønnsaker hele dagen nesten, for å få i meg NOE!

Jeg er 35 + 4 i dag, så har jo ikke så lang vei igjen, men håper ikke jeg skal gå sånn i 4-5 uker til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...